Hey allemaal, ik heb nog wat vraagjes over het nieuwe systeem dat ik wil gaan aanschaffen, hopelijk kunnen jullie mij daarmee helpen zodat ik deze week eindelijk de knoop kan doorhakken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik will met dit systeem gaan gamen op 1080 en in de toekomst (met een nieuwe videokaart) op 4k gaan gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is 1050-1100 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat ik ga meenemen zijn mijn SSD en HDD, dus kwa storage zit ik goed.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik voor dit systeem denk te gaan gebruiken is het volgende:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, zolang het maar goed spul is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat het systeem redelijk futureproof is, wat betekend dat als ik in de toekomst eigenlijk een nieuwe gpu erin smijt en daarmee weer een tijd vooruit kan.
Ga je overklokken?
Oorspronkelijk wel, maar op dit moment weet ik het niet meer. Ook als ik kijk naar de 6600 non K, die heeft namelijk een boost naar 3.9 GHz en ik wou met de 6600K gaan overclocken naar 4.0 GHz dus ik denk dan voor de bijna 100 euro meer ik beter voor de 6600 non K kan gaan.
Wat verwacht je van ons?
Wat ik van jullie verwacht is eigenlijk de puntjes op die i aan het zetten en nog de laatste vragen die ik heb over het systeem te beantwoorden. Gezien ik op moment van schrijven op de 913 euro zit heb ik nog wat ruimte in het budget over wat ik misschien nog aan iets anders kan uitgeven. Suggesties zijn welkom!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik will met dit systeem gaan gamen op 1080 en in de toekomst (met een nieuwe videokaart) op 4k gaan gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is 1050-1100 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat ik ga meenemen zijn mijn SSD en HDD, dus kwa storage zit ik goed.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik voor dit systeem denk te gaan gebruiken is het volgende:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | € 336,89 | € 336,89 |
| 1 | Phanteks Enthoo Pro Closed Zwart | € 83,01 | € 83,01 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 84,- | € 84,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 897,75 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, zolang het maar goed spul is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat het systeem redelijk futureproof is, wat betekend dat als ik in de toekomst eigenlijk een nieuwe gpu erin smijt en daarmee weer een tijd vooruit kan.
Ga je overklokken?
Oorspronkelijk wel, maar op dit moment weet ik het niet meer. Ook als ik kijk naar de 6600 non K, die heeft namelijk een boost naar 3.9 GHz en ik wou met de 6600K gaan overclocken naar 4.0 GHz dus ik denk dan voor de bijna 100 euro meer ik beter voor de 6600 non K kan gaan.
Wat verwacht je van ons?
Wat ik van jullie verwacht is eigenlijk de puntjes op die i aan het zetten en nog de laatste vragen die ik heb over het systeem te beantwoorden. Gezien ik op moment van schrijven op de 913 euro zit heb ik nog wat ruimte in het budget over wat ik misschien nog aan iets anders kan uitgeven. Suggesties zijn welkom!