Ik ga mijn desktopvervangende laptop vervangen voor een Micro ITX systeem met portable scherm.
Ik reis nogal veel, maar gebruik de laptop niet voor onderweg. Nu zoek ik een specifiek formaat behuizing om de kast + scherm in mijn laptoptas in het vliegtuig mee te nemen.
Het systeem word een allrounder en er gaat waaarschijnlijk ook een GTX 960 of 970 in komen, en ik heb genoeg aan een enkel 2.5" slot.
Ik zoek dus een behuizing met nagenoeg laptopafmetingen, zo plat mogelijk dus.
Mijn oog was eigenlijk gevallen op de volgende behuizing:
pricewatch: Fractal Design Node 202
Deze is echter slecht/niet leverbaar.
Een alternatief is de Milo ML08
pricewatch: Silverstone Milo ML08
Deze is het echter net niet volgens mij en is ook nog een tikkeltje duurder en ook deze is niet echt goed leverbaar.
Zijn er nog andere, niet al te dure, Micro ITX behuizingen die een grafische kaart kunnen herbergen?
Ik reis nogal veel, maar gebruik de laptop niet voor onderweg. Nu zoek ik een specifiek formaat behuizing om de kast + scherm in mijn laptoptas in het vliegtuig mee te nemen.
Het systeem word een allrounder en er gaat waaarschijnlijk ook een GTX 960 of 970 in komen, en ik heb genoeg aan een enkel 2.5" slot.
Ik zoek dus een behuizing met nagenoeg laptopafmetingen, zo plat mogelijk dus.
Mijn oog was eigenlijk gevallen op de volgende behuizing:
pricewatch: Fractal Design Node 202
Deze is echter slecht/niet leverbaar.
Een alternatief is de Milo ML08
pricewatch: Silverstone Milo ML08
Deze is het echter net niet volgens mij en is ook nog een tikkeltje duurder en ook deze is niet echt goed leverbaar.
Zijn er nog andere, niet al te dure, Micro ITX behuizingen die een grafische kaart kunnen herbergen?
[ Voor 8% gewijzigd door ZenTex op 02-11-2015 14:25 ]