Wie hebben er allemaal last van. Ik had het vanochtend al, maar toen was er bj xs4all ng niet bekend dat er een storing was maar bij het doorverbinden (naar kpn) werd me vertelt dat het te druk was en dat ik alter ng een leer moest proberen. Toen ben ik naar de uni gegaan en kwam 's middags weet thuis en teo deed ie heet gewoon, tot een ongeveer 19.45 ik meteen xs4all bellen en toen kreeg ik meteen te horen dat er een landelijke storing was. Erg vervelend allemaal want ik moest nog at opgaven en opdrachten van het net afhalen
Verwijderd
Idem hier. Was een dagje half ziek aan het zijn, dus ik zou thuiswerken. Tot half 9 ging het goed. Daarna lag opeens de verbinding er uit. Van half 12 tot half 6 goed kunnen internetten. En nu om 22.43 nog steeds geen internet..Op dinsdag 19 juni 2001 22:43 schreef paragon het volgende:
Wie hebben er allemaal last van.
Als ik klaar ben met mijn download doe ik de stekker er weer in jongens
Landelijke ADSL storing.....landelijk?? Wow was het maar zo'n feest
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Ik heb nergens iets van gemerkt maarja ik had me computer en dus ook internet om eu 12 uur aan ongeveer
Verwijderd
Ben je klaar nu? Het werkt weerOp dinsdag 19 juni 2001 22:47 schreef om3ega het volgende:
Als ik klaar ben met mijn download doe ik de stekker er weer in jongens
Nee, er werd echt gezegd dat het landelijk was. En xs4all vindt ik over het algemeen wel een goed ISP. De laatste week ging m'n download snelheid voor het eerst een aantal minuten achter elkaar over de 60 waar ik normaal altij op 57max continu zit!!!
Misschien is het een landelijke XS4ALL-ADSL storing ipv een landelijke <alle-providers>-ADSL storing?
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Yep, ik heb er ook last van gehad. Rond een uurtje of 4 stopte hij ermee en rond een uurtje of 22.00 kon ik weer op het net. Terwijl er nog steeds aan de foon was dat er een landelijke ADSL storing was.
Maar misschien heeft het alleen aan xs4all gelegen, want storingen hebben ze wel vaker.
Maar misschien heeft het alleen aan xs4all gelegen, want storingen hebben ze wel vaker.
Nieuw, nu met Twitter
ik zit bij planet met adsl en die geven dit verhaal op hun site :
Door een storing kan het voorkomen dat u in niet kunt inloggen bij Planet Internet via MxStream. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de storing is opgelost zullen wij dat vermelden op onze internetpagina onder de rubriek "actuele mededelingen".
tja dus ik had er ook last van van zo een uur of 3 tot een uur of 4 en toen vanaf een uur of 20:00 tot 21:00 deed ie het weer niet tot nu toe weer wel
raaar maar waar
Door een storing kan het voorkomen dat u in niet kunt inloggen bij Planet Internet via MxStream. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de storing is opgelost zullen wij dat vermelden op onze internetpagina onder de rubriek "actuele mededelingen".
tja dus ik had er ook last van van zo een uur of 3 tot een uur of 4 en toen vanaf een uur of 20:00 tot 21:00 deed ie het weer niet tot nu toe weer wel
raaar maar waar
Sommige mensen....
Ik heb vandaag nergens last van gehad, had ook de hele dag mijn computer aan.
Was een divx aan het downe
Adsl xs4all in almelo
Was een divx aan het downe
Adsl xs4all in almelo
Verwijderd
Op het bandje van mxstream zeiden ze storingen in Rotterdam en Amsterdam bij alle providers..Op dinsdag 19 juni 2001 23:26 schreef Wirf het volgende:
Misschien is het een landelijke XS4ALL-ADSL storing ipv een landelijke <alle-providers>-ADSL storing?
Het was een doorgebrand iets in Rotterdam. ADSL Rotterdam e.o. (oa. Gouda) hadden hier dus gisteravond last van, vanaf 19:30.
Alblasserwaard..... ADSL via XS4ALL
Nergens last van gehad.... Heel de dag aan het CS'en geweest
Nergens last van gehad.... Heel de dag aan het CS'en geweest
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Verwijderd
ADSL

<edit>
Als je 10 dingen tegelijk doet+blind typt.. maak je ook nog wel eens foutjes
</edit>
<edit>
Als je 10 dingen tegelijk doet+blind typt.. maak je ook nog wel eens foutjes
</edit>
Zeg dan niks ofzoOp woensdag 20 juni 2001 15:55 schreef PC_verslaafde het volgende:
asdl![]()
![]()
Als je niet eens weet hoe je ADSL schrijft...
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Hier ook last van gehad.
Valt me wel op dat sinds die storing het veel beter gaat, mn ping bij cs is weer normaal en downloaden gaat ineens meestal rond de 61 kb/s
Valt me wel op dat sinds die storing het veel beter gaat, mn ping bij cs is weer normaal en downloaden gaat ineens meestal rond de 61 kb/s
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Ik had het ookOp woensdag 20 juni 2001 16:10 schreef Famoso het volgende:
Hier ook last van gehad.
Verwijderd
heb er ook last van gehad maar was gelukkig snel weer verholpen wnat kon rond 8 uur er niet meer op en kon er al om 10 uur ofzo weer terug op gelukkig. Er kwam eerst overal te staan kan deze pagina niet weergeven en dacht weer een fout in windows zeker effe opnieuw opgestart en probeerde toen in te bellen en kreeg fout 650. Heb gelijk Hcc op gebeld en er bleken enkele regionale storingen te zijn. Ben toen maar NOLF gaan spelen.
Verwijderd
Ik had nergens last van! Ik hoorde dat veel mensen problemen hadden, ook mensen in dezelfde wijk in Amstelveen.
Maar ja.......
Maar ja.......
Pagina: 1