Verwijderd

Topicstarter
Ik heb tijdelijk een galaxy trend plus telefoon.

Deze heeft een 2 e-mail apps.
1 van mijn e-mail adressen heb ik in eerste instantie kunnen toevoegen. Zodoende verbind de mail app mij meteen naar mijn e-mail account.

Het punt is dat ik ook voor bepaalde internet diensten mijn google authenticator app gebruik.
Wanneer ik de google authenticator app open laat deze app alleen het actieve e-mail adres zien in de lijst van beschikbare e-mail adressen. Ik neem aan dat de herkenning van beschikbare e-mail adressen van de google authenticator app verbonden is met de e-mail adressen die je in je telefoon hebt toegevoegd. IN de authenticator app kun je ze niet los invoeren.

Ik wil google authenticator gebruiken op een e-mail adres dat mijn telefoon weigerd toe te voegen. En zodoende geldt dit voor elk e-mail adres dat ik invoer.

Wanneer ik op de smartphone settings > accounts > account toevoegen navigeer kan ik een nieuwe e-mail adres toevoegen. Het gaat in dit geval om een Gmail adres.
Wanneer ik alles netjes invoer, e-mail adress en wachtwoord en op volgende druk dan komt er kort een venster met de melding.

"Inkomende serverinstellingen controleren.¨ gevolgd door een venster "Installatie kan niet worden voltooid: "verificatie mislukt"

Weet iemand hoe ik dit probleem op moet lossen.

Verwijderd

Topicstarter
Heb het net zelf weten op te lossen. Account toe voegen en dan geavanceerde instellingen en toen het account als POP 3 email ingesteld.

Ik heb echter alsnog een probleem waarbij ik de authenticator app niet kan gebruiken. Ik wil inloggen op een Internet dienst die ik heb beveiligd met Google 2 way verification.

Hier moet ik het 6 cijferige code geven van de applicatie. Echter is deze code telkens ongeldig. Op Internet staat dat ik in het setting menu van de Google app de tijd van de applicatie moet kalibreren. Maar ik kan helemaal geen settings of uberhoud een optie vinden in de Google authenticator app.

Wanneer ik de app opstart krijg ik alleen de 6 cijferige gegenereerde code te zien. Geen enkele optie is verder beschikbaar. Ik kan dus ook niet veranderen naar een ander email adres. Ik ben dus erg benieuwd waar ze het settings menu verstopt hebben.