en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Het kan helpen om te vertellen welke software je gebruikt voor je blog en in welke mate je toegang heb tot de database / file system.
Daar dit topic in Stoute Bugs staat gok ik dat het om Tweakblogs staatRavefiend schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:27:
Het kan helpen om te vertellen welke software je gebruikt voor je blog en in welke mate je toegang heb tot de database / file system.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Eh: Kain_niaK en de output van zijn kopRavefiend schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:27:
Volgens mij is daar geen oplossing voor, net als met de voor de Flash->html5 overstap geplaatste Youtube video's. Die hebben nu nog allemaal een Flashplayer
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Daar is inderdaad geen eenvoudige oplossing voor. De weblogs hebben helaas geen optie om herparsing te forceren, dus dat kan alleen met een geschreven script...
Intentionally left blank
Dus een script in greasemonkey schrijven ...
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Pagina: 1