Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustName
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-10 20:34
Ik wil graag een nieuwe TV.

Waar moet ik op letten?
Wat bevelen jullie me aan?

Mijn puntjes:

*Geen Philips
*Rond de EUR 500 tot 600.-
*UHD/4K
*101/109 cm

[ Voor 1% gewijzigd door JustName op 01-11-2015 20:24 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:56

Umbrah

The Incredible MapMan

Waarom QHD? Is dat niet een beetje aparte TV resolutie? Voor wat ik weet is QHD overgeslagen en zijn ze eigenlijk allemaal FHD of 4K. Wat ga je doen? (TV, en zoja: wat voor; films, games; series...); en waar ga je hem neerzetten? Lichte woonkamer/donkere kelder? Welke TV's heb je zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustName
Oeps, typfout bedoel uiteraard UHD/4K.

In een wat donkere woonkamer, vooral veel films en serie's, (van alles van actie tot komedie etc)

Zelf deze al gevonden (weet dat het goedkoper kan)

http://www.tvstore.nl/vergelijken/633270/663890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:07
Er staan zeven tv's in de pricewatch die aan je criteria voldoen. Als je van die tv's eens een avondje reviews googlet dan moet je een heel eind kunnen komen.

Is smart-tv belangrijk voor je? Hoeveel tuners wil je erin hebben? Welke aansluitingen wil je erin hebben? Dat soort dingen kun je op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustName
Wat vinden jullie van de Samsung UE40JU6450 voor €611.

Zal zo even kijken, bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-10 14:06

FeaR

In GoT we trust

Een 4K TV voor dit budget? Ik zou persoonlijk liever een goede Full HD TV hebben dan een (zeer) low budget UHD.

Verder schopje naar CEA aangezien bet een aankoopadvies is. In het vervolg graag wel iets meer op papier zetten dan het topic in deze vorm, dat is wel erg karig en zonder wat je al zelf gevonden had.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustName
Mijn excuus.

Jij raadt me dus aan om van een UHD af te zien en voor dat geld een goede full hd te kopen. Waar moet ik in het bijzonder op letten? Aantal Hz? Hoe hoger hoe beter toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

mikehulshof schreef op maandag 02 november 2015 @ 01:47:
Mijn excuus.

Jij raadt me dus aan om van een UHD af te zien en voor dat geld een goede full hd te kopen. Waar moet ik in het bijzonder op letten? Aantal Hz? Hoe hoger hoe beter toch?
Vaak zie je geoptimaliseerde Hz wat eigenlijk een bedrog is.
Je moet soms een beetje zoeken naar het "echte" aantal Hz wat het paneel biedt. Bij een goedkoop model is dit vaak 50 waarbij ik zal adviseren om dit niet te doen, voor jouw budget kan je ook panelen vinden met 100Hz namelijk.

In de pricewatch kan je een flink aantal TV's vinden en je voorkeuren zelf aan geven welke je sowieso graag terug wilt zien. http://tweakers.net/categ...1lvGstaH-78Fo788H33GPUsoB Hier heb ik er een aantal geselecteerd waarbij je de keuzes zelf nog kan uitbreiden met bv. smart tv en/of een dubbele tuner.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Genoeg tips te vinden met de search, je bent niet de eerste die een tv gaat kopen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
mikehulshof schreef op maandag 02 november 2015 @ 01:47:
Waar moet ik in het bijzonder op letten?
Check eens een aantal televisie aankoopadvies topics in CEA. Er zijn tientallen soortgelijke topics voorbij gekomen de afgelopen weken. Binnen no-time zul je het antwoord op al je mogelijke vragen voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:21

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

FeaR schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:56:
Een 4K TV voor dit budget? Ik zou persoonlijk liever een goede Full HD TV hebben dan een (zeer) low budget UHD.
dat advies klopt op zich puur op formaat en kijkafstand.

wat alleen heel erg jammer is dat in 2014/2015 bijna alle "top-FullHD" toestellen naar de midrange gedrukt zijn.

Kijk maar eens naar Sony.....de w805C/W855C heb ik overwogen......de FullHD topper dit jaar..........en ja hoor......wat ontbreekt er.....het Triluminos-scherm 8)7

bij alle fabrikanten worden de FHDtoestellen karig uitgevoerd.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Voor 5-600 euro heb/had je ook geen Full HD topper gehad maar voor een 600 euro heb je wel een prima Full HD model in huis van 40-43" ...
Overigens zijn er nog steeds Full HD Triluminos modellen, alleen niet in Europa te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustName
Vandaag toch maar de MediaMarkt in gegaan om eens te vergelijken.
1 TV viel mij erg op door mooie kleuren en kijkhoek.

Heb gevraagd of ze ook gewoon een zender er op wouden doen en ik dacht dit wordt 'm.
Verder heb ik ongeveer een uur met de tv kunnen ''spelen'' en erg overtuigd geraakt.
Verschillende instellingen geprobeerd voor nog mooier beeld. Ook heeft hij 3 andere schermen die ik wel wat vond er bij gezet, toch was deze nét iets mooier en beter beeld. Ook het geluid was gemiddeld wat beter dan een Samsung of LG.

Het is de Sony KDL-43W755C geworden.

[ Voor 6% gewijzigd door JustName op 02-11-2015 18:51 ]

Pagina: 1