Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Al een tijdje zit ik erover na te denken om een nieuwe behuizing te halen voor mijn build. Momenteel maak ik gebruik van een Cooler Master N300. Prima ding, maar het geluid lekt aan alle kanten.
Ik ben dus op zoek naar een behuizing waar ik mijn PC vrijwel niet ga horen en waarbij de koeling ook in orde is.
Wat is je budget?
Hooguit 80 euro. Ik mag een cadeau uitzoeken van mijn vriendin.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope. Geen merkvoorkeuren. Zoals aangegeven is stilte het belangrijkste, gevolgd door koeling.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zelf ben op de pricewatch: Fractal Design Define S uitgekomen. Een prachtige kast, met veel ruimte, die goed koelt én stil is.
Ook heb ik nog gekeken naar de pricewatch: Cooler Master Silencio 352, maar maakte ik me wat zorgen over de koeling. Ik heb een lichte overclock op de GPU staan, dus hij is al wat warmer dan normaal. Ook is mijn CPU koeler hoger dan de maximum aangegeven hoogte.
Edit: Ik ben zojuist ook nog op de pricewatch: Cooler Master Silencio 452 gekomen. Help?
Wellicht heb ik een behuizing gemist en kan iemand maar daar bij helpen.
Ik zoek een?
Al een tijdje zit ik erover na te denken om een nieuwe behuizing te halen voor mijn build. Momenteel maak ik gebruik van een Cooler Master N300. Prima ding, maar het geluid lekt aan alle kanten.
Wat is je budget?
Hooguit 80 euro. Ik mag een cadeau uitzoeken van mijn vriendin.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope. Geen merkvoorkeuren. Zoals aangegeven is stilte het belangrijkste, gevolgd door koeling.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,50 | € 178,50 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 136,- | € 136,- |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 45,07 | € 45,07 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 45,- | € 45,- |
| 1 | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 560,42 | |
Ik zelf ben op de pricewatch: Fractal Design Define S uitgekomen. Een prachtige kast, met veel ruimte, die goed koelt én stil is.
Ook heb ik nog gekeken naar de pricewatch: Cooler Master Silencio 352, maar maakte ik me wat zorgen over de koeling. Ik heb een lichte overclock op de GPU staan, dus hij is al wat warmer dan normaal. Ook is mijn CPU koeler hoger dan de maximum aangegeven hoogte.
Edit: Ik ben zojuist ook nog op de pricewatch: Cooler Master Silencio 452 gekomen. Help?
Wellicht heb ik een behuizing gemist en kan iemand maar daar bij helpen.