Ik heb een excelbestand met uitslagen van een wedstrijd. In het bestand heb ik voor elke categorie een aparte worksheet. Ik wil de leden van onze vereniging highlighten door die regels een opvulkleur te geven. Dat gaat prima, maar als ik op tabblad A een regel van opmaak voorzie, dan is datzelfde regelnummer op een ander tabblad ineens ook van dezelfde opmaak voorzien.
Voorbeeld:

Hier heb ik op tabblad A regel 8 geel gemaakt. Nu switch ik naar een willekeurig ander tabblad en dan zie ik:

Op de andere tabbladen is het net zo. Als ik de opmaak op een willekeurig tabblad verwijder is het ook overal verwijderd.
Ik heb het document al eens bewaard als XML en toen weer ingelezen maar het blijft zo. Heb ik iets in Excel verkeerd staan? Als ik een geheel nieuw document maak is er niets aan de hand.
Que?
Voorbeeld:

Hier heb ik op tabblad A regel 8 geel gemaakt. Nu switch ik naar een willekeurig ander tabblad en dan zie ik:

Op de andere tabbladen is het net zo. Als ik de opmaak op een willekeurig tabblad verwijder is het ook overal verwijderd.
Ik heb het document al eens bewaard als XML en toen weer ingelezen maar het blijft zo. Heb ik iets in Excel verkeerd staan? Als ik een geheel nieuw document maak is er niets aan de hand.
Que?
... en gaat over tot de orde van de dag