Nieuwe categorie toevoegen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajdales
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 15:47
Voor monitor en printer kleurcalibratie mis ik een zoekklasse. Nu staan deze apparaten op diverse plekken verspreid in de pricewatch (overige randapparatuur en overige AV-accessoires en kan je verschillende merken en modellen alleen maar vergelijken als je op merk filtert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

ajdales schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:18:
Voor monitor en printer kleurcalibratie mis ik een zoekklasse. Nu staan deze apparaten op diverse plekken verspreid in de pricewatch (overige randapparatuur en overige AV-accessoires en kan je verschillende merken en modellen alleen maar vergelijken als je op merk filtert.
Een hele categorie aanmaken zie ik niet zitten, dat zou betekenen dat wij deze ook actief moeten onderhouden, specs bedenken etc. Maar we kunnen wel kijken of we deze apparatuur in 1 "Overige ..." categorie moeten droppen, in plaats van verspreid, zoals nu. En dan wellicht een simpele specificatie waarmee je aan kan geven welk soort calibratie je zoekt, zodat je in ieder geval een compact lijstje overhoud. Ik zet 'm op mijn ToDo list, ik kom er later nog op terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajdales
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 15:47
Thanx :D