Upgrade PC (Fallout 4)

Pagina: 1
Acties:

• Michael Scott
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-02 17:51
Ik zoek een?
Hallo, ik wil graag mijn PC upgraden zodat ik Fallout 4 smooth kan spelen op hoge settings.

Ik heb momenteel een redelijk instap pc'tje. Het kan de meeste spellen nog goed draaien. Dit zijn de specs:

CPU: AMD Athlon X4 760K
GPU: R9 270 (2 GB) + Cooler Master Hyper 412S
Motherboard: ASRock FM2A88M Extreme 4+
RAM: 8GB Dual-Channel DDR3 (merk vergeten)
HDD: 1863GB Seagate ST2000DM001-1CH164 (SATA)

Nu vroeg ik me af welke onderdelen ik moet upgraden. Ik zat zelf natuurlijk na te denken over de GPU.
Zou een upgrade naar de Radeon R9 290X een goede keus zijn? Of trekt mijn CPU dat niet?

Wat is je budget?
Ik hoop rond de 400 euro uit te geven aan de upgrade.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik draai momenteel op Windows 8.1 eventueel in de toekomst Windows 10. Altijd met dual screen monitors.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Een 290X is wel erg enthousiast voor je CPU, dat zou ik dus niet doen. Wat ik mis, wat is je resolutie waar je op gaat gamen?

• Michael Scott
br00ky schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:45:
Een 290X is wel erg enthousiast voor je CPU, dat zou ik dus niet doen. Wat ik mis, wat is je resolutie waar je op gaat gamen?
Oh sorry, vergeten te vermelden. 1920x1080.
En ja waarschijnlijk te enthousiast, ben een redelijke noob als het aankomt op hardware kennis. Voorheen schakelde ik altijd de hulp van mijn broer in maar die is uit huis gegaan.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Smooth FO4 op je huidige GPU op FHD lijkt me enthousiast, echter is de game nog niet uit, dus is het imo zonde nu al te anticiperen. Wacht de eerste benches af, kan je je aankoop daarop laten aansluiten zonder met een GPU te zitten die wordt gebottleneckt, of juist een te zwakke.

• Michael Scott
br00ky schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:02:
Smooth FO4 op je huidige GPU op FHD lijkt me enthousiast, echter is de game nog niet uit, dus is het imo zonde nu al te anticiperen. Wacht de eerste benches af, kan je je aankoop daarop laten aansluiten zonder met een GPU te zitten die wordt gebottleneckt, of juist een te zwakke.
Oke bedankt voor je reactie. Ik zal wachten tot de eerste benchmarks komen.

• NacerDeen
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Ik zit met ze zelfde vraag alleen ik heb een i5 2400 kwa processor kwa ram heb ik ook 8gb en ssd van 160 gb

On board video ik moet zoiezo een andere halen maar ik wacht net als jou ook nog even tot de eerste details uit zijn
Pagina: 1