Hoi Tweakers,
Gisteren heb ik de componenten voor een nieuwe pc besteld. Het ding moet gaan functioneren als game-pc en Hyper-v demo/ontwikkel omgeving. Maar ik vraag me nu af of de componenten eigenlijk wel passen.
Dit is wat ik heb besteld:
Intel Core i5-6600K Boxed
Gigabyte GA-Z170XP-SLI
MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB
Fractal Design Define R5 Zwart
Scythe Mugen 4 PCGH Edition
Crucial Ballistix Sport BLS4C4G4D240FSA
Cooler Master V550 Semi-Modular
Crucial BX100 250GB
Deze is afgeleid van de desktop BBG van september. Op papier is alles compatible.
Ik maak me een beetje zorgen of componenten elkaar misschien letterlijk in de weg zitten.
Als alles dinsdag arriveert zal ik het vanzelf wel meemaken, maar misschien kan ik morgenochtend nog de bestelling aanpassen voordat het verzonden wordt. Mocht dat noodzakelijk zijn.
Gisteren heb ik de componenten voor een nieuwe pc besteld. Het ding moet gaan functioneren als game-pc en Hyper-v demo/ontwikkel omgeving. Maar ik vraag me nu af of de componenten eigenlijk wel passen.
Dit is wat ik heb besteld:
Intel Core i5-6600K Boxed
Gigabyte GA-Z170XP-SLI
MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB
Fractal Design Define R5 Zwart
Scythe Mugen 4 PCGH Edition
Crucial Ballistix Sport BLS4C4G4D240FSA
Cooler Master V550 Semi-Modular
Crucial BX100 250GB
Deze is afgeleid van de desktop BBG van september. Op papier is alles compatible.
Ik maak me een beetje zorgen of componenten elkaar misschien letterlijk in de weg zitten.
Als alles dinsdag arriveert zal ik het vanzelf wel meemaken, maar misschien kan ik morgenochtend nog de bestelling aanpassen voordat het verzonden wordt. Mocht dat noodzakelijk zijn.