Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er school werk op doen en daar naast er games op spelen, op een zo hoog mogelijke resolutie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 800, misschien iets meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een beeldscherm, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat de lijst die ik nu heb vrij compleet is, zit alleen erg in het dilemma of ik een, wat ik denk, overclock ready pc zal nemen, of eentje waar dat niet mogelijk zal zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Van veel mensen heb ik goede dingen over de intel i5's gehoord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het liefst de nieuwste games en dan spelen op 1080p op zo hoog mogelijke, liefst 60 fps.
Ga je overklokken?
Dat is nu dus nog niet zeker
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen bij het kiezen tussen een pc, waarvan ik denk, dat die overclock ready is of eentje waar dat niet mogelijk is.
Mijn vraag aan jullie is dus eigenlijk, is het het waard om nu een extra 60 euro uit te geven zodat ik later de mogelijkheid heb om te gaan overclocken of kan ik dat dan beter nu links laten liggen en dan te upgraden als ik later toch graag wil overclocken.
Het klopt dat er nog geen case of psu bij zit, die wil ik baseren op hoeveel ik nog van mijn budget over heb en hoeveel watt het gaat gebruiken.
Die met d k processor:
Die niet OC-able:
Ik wil er school werk op doen en daar naast er games op spelen, op een zo hoog mogelijke resolutie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 800, misschien iets meer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een beeldscherm, muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat de lijst die ik nu heb vrij compleet is, zit alleen erg in het dilemma of ik een, wat ik denk, overclock ready pc zal nemen, of eentje waar dat niet mogelijk zal zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Van veel mensen heb ik goede dingen over de intel i5's gehoord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil het liefst de nieuwste games en dan spelen op 1080p op zo hoog mogelijke, liefst 60 fps.
Ga je overklokken?
Dat is nu dus nog niet zeker
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen bij het kiezen tussen een pc, waarvan ik denk, dat die overclock ready is of eentje waar dat niet mogelijk is.
Mijn vraag aan jullie is dus eigenlijk, is het het waard om nu een extra 60 euro uit te geven zodat ik later de mogelijkheid heb om te gaan overclocken of kan ik dat dan beter nu links laten liggen en dan te upgraden als ik later toch graag wil overclocken.
Het klopt dat er nog geen case of psu bij zit, die wil ik baseren op hoeveel ik nog van mijn budget over heb en hoeveel watt het gaat gebruiken.
Die met d k processor:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 224,90 | € 224,90 |
| 1 | ASRock Z97 Pro4 | € 105,- | € 105,- |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 351,95 | € 351,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 42,95 | € 42,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 803,70 | |
Die niet OC-able:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 189,90 | € 189,90 |