Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieppie74
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 02-11-2015
Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe ik een kill switch kan maken in mijn router Asus RT-N66U?
Ik wil dit dus niet in Windows maken maar echt in de router. Ik heb op dit moment nog steeds de originele Asus firmware in de router draaien.
Ik heb een VPN Client met de AirVPN provider draaiend.
Wat ik wil bereiken, is dat als ik geen connectie heb met de VPN, dat dan al mijn internetverkeer wordt geblokkeerd.
Kan dat en hoe kan k dat het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:02
Custom firmware op je router zetten en alle verkeer via de vpn routeren, op je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het makkelijkste is om de Merlin firmware te installeren en hiermee is het eenvoudig in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Precies, maar het zou ook prima met bijvoorbeel dd-wrt kunnen.
Maar ik begrijp niet helemaal wat je wilt.
Wil je alleen een kill-switch of wil je al het verkeer door de router laten afhandelen? Ik zou niet weten hoe je een kill-switch kunt maken op een router, als deze niet je vpn-verkeer regelt. Je wilt dan dat hij checkt of je pc wel of niet via vpn verbinding maakt en zo niet, dat hij dan de kill-switch triggert? Ik weet niet of dat bestaat.

Als je al het VPN-verkeer door de router laat afhandelen dan kan dit wel, ga dan uit dat je een snelheid overhoudt van ongeveer 14 mbit/sec want er zit maar een 600MHz processor in.

Hoi!