Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Ik heb een tijdje geleden een gebruikte ps3 gekocht, met 2 sixasix controllers. Eentje werkt perfect, alleen werkt de andere maar niet... Ik heb hem een tijdje aangesloten op de ps3 terwijl deze aan stond, maar ik krijg alleen een streepje te zien, geen laadstatus. Ik heb de controller gereset (wanneer aangesloten) en ik krijg dan wel een laadstatus te zien, maar na een aantal seconden staat er weer een streepje.

Iemand die enig idee hoe ik dit kan fiksen?

In ieder geval alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Opnieuw syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
Ook al tig keer geprobeerd, helaas zonder gewenst resultaat. Het werkt voor de eerste paar seconden (20 seconden ong.), en geeft daarna weer gewoon een streepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Printplaat ervan even in de oven bakken (werkte wel met videokaarten die slechte soldeersels hadden). Nee ongein, de Bluetooth controller chip zal wellicht gaar zijn, hier kan je weinig aan doen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
Okeey, ik denk de controller gewoon dood is, maar gelukkig heb ik er nog een, helaas begint de eerst nog werkende controller ook erg raar te doen. Als ik de controller aansluit op de ps3, knipperen de 4 lampjes 1x en daarna gebeurt er niks. Resetten helpt niet, en de ps3 geeft ook niet aan dat de controller laad, alleen een streepje.

Weet iemand hier raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
De tweede controller welke is gewoon werkte, werkt nu ook al niet meer. Ik heb geen idee wat ik nu moet doen aangezien ik net een nieuwe game heb gekocht...

Ik ga nog maar eens heel Google af om alles te zoeken, maar ik hoop dat ik tenminste vanavond nog een beetje zal kunnen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL3Y4R
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 18:05
Misschien ligt het aan de ps3? Anders wel heel toevallig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
Zou kunnen, maar de sixaxis is dan ook best wel oud (van 2006 tot 2008), hoe dan ook zijn PS3 controllers niet erg duur. Ik zat te kijken naar andere controllers, en ik vond onder andere deze:
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=30926

Op de site staat dat deze wel een trilfunctie heeft (iets wat ik erg mis op de sixasix), en sixasix technologie, klopt dit dan wel?

Ook wil ik heel graag mijn controller opladen via mijn PC, dan hoeft de ps3 niet ook aan, de sixasix kan ik alleen opladen via mijn ps3 namelijk.

edit:
net deze gevonden:
http://www.bartsmit.com/n...oteck-wireless-controller

wederom dezelfde vraag, kan ik deze opladen via mijn pc usb?

[ Voor 15% gewijzigd door Zipperman op 21-11-2015 17:17 ]

Pagina: 1