Hey tweakers, ik had graag jullie hulp en mening gehad over mijn samenstelling
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
3D tekenprogramma's zoals autodesk inventor gebruiken, Total war games (rome 2, atilla,...) en all round gebruik (tekstverwerking, internetgebruik etc..)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs max 900€ inclusief monitor, het mag natuurlijk een paar euro's meer zijn als het de moeite waard is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
momenteel geen harde schijf nodig, nadat ik de pc in gebruik neem zal ik best kunnen bepalen hoeveel geheugen ik mis. toetsenbord, muis heb ik, speakers niet..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Indien er iemand een goede budget monitor kan voorstellen => liefst >20 inch scherm.. ik weet niet of er voor deze samenstelling extra koeling nodig is => advies hierover is ook welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen enkel voorkeur, zolang het kwalitatief is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het belangrijkst is vooral prijs/kwaliteit verhouding en prestatie. Uiterlijk heeft totaal geen prioriteit.
Ga je overklokken?
geen bepaalde voorkeur, tenzij dit voor mijn gebruik noodzakelijk is.
Wat verwacht je van ons?[i]
feedback over mijn opstelling en verbeteringen (rekening houdend met budget). Zou vooral advies willen hebben over moederbord, processor en grafische kaart.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
3D tekenprogramma's zoals autodesk inventor gebruiken, Total war games (rome 2, atilla,...) en all round gebruik (tekstverwerking, internetgebruik etc..)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs max 900€ inclusief monitor, het mag natuurlijk een paar euro's meer zijn als het de moeite waard is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
momenteel geen harde schijf nodig, nadat ik de pc in gebruik neem zal ik best kunnen bepalen hoeveel geheugen ik mis. toetsenbord, muis heb ik, speakers niet..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Indien er iemand een goede budget monitor kan voorstellen => liefst >20 inch scherm.. ik weet niet of er voor deze samenstelling extra koeling nodig is => advies hierover is ook welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen enkel voorkeur, zolang het kwalitatief is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het belangrijkst is vooral prijs/kwaliteit verhouding en prestatie. Uiterlijk heeft totaal geen prioriteit.
Ga je overklokken?
geen bepaalde voorkeur, tenzij dit voor mijn gebruik noodzakelijk is.
Wat verwacht je van ons?[i]
feedback over mijn opstelling en verbeteringen (rekening houdend met budget). Zou vooral advies willen hebben over moederbord, processor en grafische kaart.
Alvast bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Sapphire Radeon R9 380 4GB Nitro | € 222,45 | € 222,45 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Asus VS247HR Zwart | € 130,50 | € 130,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 16,88 | € 16,88 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,50 | € 82,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 914,14 | |