Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met het nieuwe systeem wil ik de nieuwe games met maximale prestaties kunnen spelen. Tevens wil ik dit systeem gebruiken voor programmeerprojecten, met name Powershell, .NET i.c.m. SQL, Visual Basic en het leren van C, C#, C++ en een aantal virtuele machines met Linux.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit systeem zal rond de 2500 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 2x Dell Ultrasharp U2515H tot mijn beschikking. Keyboard, muis en Windowslicentie heb ik al binnen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie de onderstaande lijst voor de configuratie:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een wens is dat dit systeem futureproof is (voor de komende 3/4 jaar of langer).
Ga je overklokken?
Ik zou dit graag willen, alleen ontbreekt er kennis om dit fatsoenlijk uit te voeren.
Wat verwacht je van ons?
Wat ik van jullie vraag is of deze lijst voldoet aan mijn eisen en wat ik ermee ga doen of dat er eventuele aanpassingen gedaan kan worden waardoor het geheel beter/goedkoper/handiger wordt.
Met het nieuwe systeem wil ik de nieuwe games met maximale prestaties kunnen spelen. Tevens wil ik dit systeem gebruiken voor programmeerprojecten, met name Powershell, .NET i.c.m. SQL, Visual Basic en het leren van C, C#, C++ en een aantal virtuele machines met Linux.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit systeem zal rond de 2500 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb 2x Dell Ultrasharp U2515H tot mijn beschikking. Keyboard, muis en Windowslicentie heb ik al binnen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie de onderstaande lijst voor de configuratie:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-5930K Boxed | € 548,90 | € 548,90 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers X99 RAMPAGE V EXTREME/U3.1 | € 469,- | € 469,- |
| 1 | Gigabyte GV-N980G1 GAMING-4GD | € 542,80 | € 542,80 |
| 1 | Corsair Obsidian 750D | € 156,95 | € 156,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
| 2 | Cooler Master Silent Fan 120 SI1, 120mm | € 4,42 | € 8,84 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | Asus BC-12D2HT Retail Zwart | € 58,50 | € 58,50 |
| 1 | Corsair HX1200i | € 241,- | € 241,- |
| 2 | Samsung 850 EVO 500GB | € 165,95 | € 331,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.483,79 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een wens is dat dit systeem futureproof is (voor de komende 3/4 jaar of langer).
Ga je overklokken?
Ik zou dit graag willen, alleen ontbreekt er kennis om dit fatsoenlijk uit te voeren.
Wat verwacht je van ons?
Wat ik van jullie vraag is of deze lijst voldoet aan mijn eisen en wat ik ermee ga doen of dat er eventuele aanpassingen gedaan kan worden waardoor het geheel beter/goedkoper/handiger wordt.