Ik kan bij de sitecom wlr8100 niet in het configuratie menu komen zowel bedraad als draadloos en internet werkt ook niet naar behoren.
Samen met de helpdesk van sitecom hebben we alles nagekeken.
Het IPv4 adres klopte
De gateway klopte en er staat geen vast ip adres aangegeven.
Hij is teruggezet naar de fabrieksinstellingen door de 2 knopjes 20 sec in te drukken.
Hij is nogmaals teruggezet naar de fabrieksinstellingen door de 2 knopjes 20 sec in te drukken en vervolgens de stroom 5 sec eraf halen en daarna nog altijd de knopjes 20 sec vasthouden.
Vervolgens de sitecom alleen aan de pc zonder internet en nog kwam ik niet in het menu.
Hierna wist de helpdesk medewerker het ook niet meer en heeft hij gezorgd dat ik hem kon omruilen voor een nieuwe.
Nu heb ik de nieuwe wlr8100 aangesloten en heb precies hetzelfde probleem.
Als ik de NAS insteek in de wlr8100 kan ik daar gewoon op inloggen.
Samen met de helpdesk van sitecom hebben we alles nagekeken.
Het IPv4 adres klopte
De gateway klopte en er staat geen vast ip adres aangegeven.
Hij is teruggezet naar de fabrieksinstellingen door de 2 knopjes 20 sec in te drukken.
Hij is nogmaals teruggezet naar de fabrieksinstellingen door de 2 knopjes 20 sec in te drukken en vervolgens de stroom 5 sec eraf halen en daarna nog altijd de knopjes 20 sec vasthouden.
Vervolgens de sitecom alleen aan de pc zonder internet en nog kwam ik niet in het menu.
Hierna wist de helpdesk medewerker het ook niet meer en heeft hij gezorgd dat ik hem kon omruilen voor een nieuwe.
Nu heb ik de nieuwe wlr8100 aangesloten en heb precies hetzelfde probleem.
Als ik de NAS insteek in de wlr8100 kan ik daar gewoon op inloggen.