Toon posts:

Desktop + monitor €600 - 700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk livestreams kijken (soms 2-3 tegelijk), films downloaden en kijken, Fifa 16 spelen (niet zo'n zwaar spel), surfen en mailen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag rond de 600 euro voor de desktop, monitor en een toetsenbord samen, maar mag ook iets meer zijn. Zeker niet boven de 700 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel een computermuis.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moet zeker ook wifi bevatten.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een zo snel mogelijke computer die wel wat streams op hetzelfde moment kan afspelen, graag wifi al inbegrepen. Belangrijk: ik heb er erg weinig verstand van, dus zeker ook niet van een computer zelf in elkaar steken!!

Wat verwacht je van ons?
Graag tips en raad over welke desktop ik het beste kan gaan kopen voor wat ik er mee wil doen. Ik heb er zelf erg weinig kennis van, ik kan ook geen computers in elkaar steken (nog nooit gedaan), dus graag een desktop die al in elkaar zit of die iemand voor mij in elkaar zet.

Alvast enorm bedankt op voorhand!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Bijna goed!

Het is wel de bedoeling dat je met een eigen lijstje/voorstel komt.
En hoe maak je nu zo'n leuk lijstje?

De Best Buy Guide van November, Januari, Maart, Mei Juni en September is een goed uitgangspunt.

Succes!

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hiervoor, had het niet helemaal goed gelezen.

Ik heb voorlopig dit lijstje:
Winkelmandjes zijn verboden :). Je kunt de link van MK gebruiken om een mooie tabel te maken.

Maar het is boven mijn budget, is er een mogelijkheid om dit goedkoper te krijgen?

Alvast erg bedankt.

[ Voor 53% gewijzigd door br00ky op 01-11-2015 21:38 ]

• bieowbie
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-10 13:02
Je kan 59 euro besparen door de pc zelf in elkaar te zetten. Dit is alles behalve lastig tevens staan er ook meer dan genoeg filmpjes online met mensen die dit stap voor stap uitleggen.

Edit: Waarom direct windows 10 kopen? Je kan ook een windows 7 licentie kopen en dan upgraden naar windows 10. Ietsje meer werk maar bespaart ook weer in de kosten.

[ Voor 31% gewijzigd door bieowbie op 01-11-2015 21:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals sorry voor de link dan. En ik heb wel wat schrik bij in elkaar zetten dat ik wat fout doe of dat ie niet werkt.

Die tip voor een Windows 7 licentie is inderdaad wel handig, kan je dan makkelijk naar Windows 10 upgraden?

Alvast bedankt.

• dabor
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01-12 17:45
Je kan de via Windows update Windows 10 downloaden ;) Je kan ook de upgrade tool van Microsoft gebruiken! Bij het in elkaar zetten kan je altijd een medetweaker vragen :) Waar woon je ongeveer? Misschien dat ik je kan helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bedankt voor de tips. Ik ga dan inderdaad Windows 7 aankopen en upgraden.

Ik woon in België (bij Aalst in Oost-Vlaanderen). Zal wel nog enkele weken moeten sparen eer ik aan het budget zit.

Alvast heel erg bedankt.
Pagina: 1