Verpakkingsmateriaal losse onderdelen

Pagina: 1
Acties:
  • 598 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
Nadat ik geen biedingen kreeg op het verkopen van mijn complete ESXi server / NAS wil ik het systeem in onderdelen verkopen. Probleem is dat ik toentertijd dacht ik hier heel lang mee zou gaan doen en heb daarom het verpakkingsmateriaal weggegooid.

Nu las ik al eerder op het forum dat je kan proberen naar je lokale computerboer te gaan, maar helaas, MyCom Arnhem doet dit niet omdat het fraude gevoelig zou zijn.

Ik ben dus opzoek naar verpakkingsmateriaal voor een processor, het geheugen, harddisks, de SSD, moederbord, netwerkkaart, harddisk controller, processorkoeler en nog de behuizing.

De SSD, het geheugen, het moederbord, de netwerkkaart en de harddiskcontroller kan ik in een antistatische zak verpakken, vervolgens in een dikke (dubbele) bubbeltjes zak en een kleine doos gevuld met gepropt papier. Voor de processor zou ik liever het doosje willen gebruiken die in de verpakking zit. Nu zag ik op het internet al wel dat je antistatische (bubbeltjes) zakken kan krijgen, maar dat gaat in partijen van 100/200 stuks. Iets te veel van het goede.

Is er een manier om eventueel kleinere partijen van dergelijk materiaal te verkrijgen of is er een Tweaker in de buurt die mij hieraan kan helpen?

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:53
Ik heb wel eens kleinere partijen dubbel bubbeltjes plastic gehaald. Zit op zo'n rol. Was toen wel een bedrijfsnaam voor nodig geloof ik, lokale boekhandel heeft zoiets ook wel geloof ik?

Of probeer een andere computershop bij je in de buurt? Meestal doen ze er niet zo moeilijk over lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 21:19
Ik heb hier nog wel een hele stapel nieuwe ESD veilige shielding zakken liggen. Ik kan je er wel een paar toesturen tegen portokosten als je dat wilt?

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:59
Je kunt inderdaad beter naar de wat kleinere zaakjes gaan, hier in Valkenswaard meestal geen probleem (mits ze het hebben liggen natuurlijk). Anders kun je ook nog een "korting" geven bij afhalen? Werkt meestal ook vrij goed bij tweedehands verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het Shopping Forum is niet bedoeld voor V&A, en ook niet voor "waar kan ik X kopen?". Je kunt het in V&A proberen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.