Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
Deze lijst bekeken?
Wikipedia: List of UPnP AV media servers and clients
Daarnaast kan VLC het volgens mij ook en VLC kun je ook in een console-only variant krijgen.
Wikipedia: List of UPnP AV media servers and clients
Daarnaast kan VLC het volgens mij ook en VLC kun je ook in een console-only variant krijgen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Plex eventueel? Al is dat wel wat overkill als het puur om het serveren van media naar DLNA clients gaat.
Het instellen zal wel vanaf een ander systeem met een browser moeten gebeuren.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dacht dat MPD dat wel konElCondor schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:02:
...Ik wil er dan ook audio naar toe streamen, maar kan geen console DLNA media renderer vinden. De meeste programma's vereisen allemaal dat de desktop omgeving beschikbaar is...
QnJhaGlld2FoaWV3YQ==
Kun je naar Plex streamen dan? Ik heb er nu Plex server op staan.D4NG3R schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:28:
Plex eventueel? Al is dat wel wat overkill als het puur om het serveren van media naar DLNA clients gaat.
Moet ik alleen nog de server zien te laten babbelen met een geluidskaart die ik er aan moet hangen.
Thx, ik ga eens kijken.Dacht dat MPD dat wel kon
Iets te snel gelezen blijkbaar, ik dacht dat je vanaf de NUC content wou serveren aan DLNA clients.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Nope, juist andersom. Ik wil NAAR de NUC streamen en dat de NUC rendert naar mijn HiFi installatie..D4NG3R schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:30:
Iets te snel gelezen blijkbaar, ik dacht dat je vanaf de NUC content wou serveren aan DLNA clients.
Ik gebruik hiervoor MiniDLNA op mijn server, die heeft ook geen X. Eh ReadyMedia schijnt het tegenwoordig te heten. Deze in elk geval. 
Overigens is Plex misschien een beter idee, dat heb ik van de week ook geinstalleerd en dat zag er gelijk erg goed uit. Kan ook zonder X.
Overigens is Plex misschien een beter idee, dat heb ik van de week ook geinstalleerd en dat zag er gelijk erg goed uit. Kan ook zonder X.
[ Voor 37% gewijzigd door Cyphax op 01-11-2015 12:30 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Pagina: 1