In deze zin staat een fout;
voila, de hacksuite werd eerder al gebruikt, de patches zijn al uitgevoerd; en mogelijk wordt de hacksuite nog steeds gebruikt (want er is geen voltooid verleden tijd gebruikt "hacksuite werd gebruikt / is gebruikt geweest); de zin is met 1 letter verschil in orde gebracht (stom hé)....
ik wil niet mierenneuken hoor, maar ik wou gewoon uitleggen waarom de zin fout was en dit zo duidelijk mogelijk doen; als ik namelijk had gezegd 'er moet gebruiktE staan" dan had wss de helft niet eens geweten/gezien waarom/wat er juist aan de hand was.
Er worden twee verschillende tijden in de zin gebruikt; hij klopt technisch niet en daarom leest hij ook zo ongemakkelijk; (de hacksuite wordt nu gebruikt, en de fouten werden eerder al gepatcht; dat klopt niet echt; je zegt ook niet: ik ga naar de bakker en kocht een brood) De correcte zin is dan ook;quote: Bauke SchievinkVerscheidene van de kwetsbaarheden die de hacksuite gebruikt werden na bekend worden van de hack gepatcht door softwaremakers.
Verscheidene van de kwetsbaarheden die de hacksuite gebruikte
werden na bekend worden van de hack gepatcht door softwaremakers.
werden na bekend worden van de hack gepatcht door softwaremakers.
voila, de hacksuite werd eerder al gebruikt, de patches zijn al uitgevoerd; en mogelijk wordt de hacksuite nog steeds gebruikt (want er is geen voltooid verleden tijd gebruikt "hacksuite werd gebruikt / is gebruikt geweest); de zin is met 1 letter verschil in orde gebracht (stom hé)....
ik wil niet mierenneuken hoor, maar ik wou gewoon uitleggen waarom de zin fout was en dit zo duidelijk mogelijk doen; als ik namelijk had gezegd 'er moet gebruiktE staan" dan had wss de helft niet eens geweten/gezien waarom/wat er juist aan de hand was.
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...