Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hacking Team komt met nieuwe spionagesoftware voor overhede

Pagina: 1
Acties:

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04 16:39

bogy

Show me what u got!

Topicstarter
In deze zin staat een fout;
quote: Bauke Schievink
Verscheidene van de kwetsbaarheden die de hacksuite gebruikt werden na bekend worden van de hack gepatcht door softwaremakers.
Er worden twee verschillende tijden in de zin gebruikt; hij klopt technisch niet en daarom leest hij ook zo ongemakkelijk; (de hacksuite wordt nu gebruikt, en de fouten werden eerder al gepatcht; dat klopt niet echt; je zegt ook niet: ik ga naar de bakker en kocht een brood) De correcte zin is dan ook;

Verscheidene van de kwetsbaarheden die de hacksuite gebruikte
werden na bekend worden van de hack gepatcht door softwaremakers.

voila, de hacksuite werd eerder al gebruikt, de patches zijn al uitgevoerd; en mogelijk wordt de hacksuite nog steeds gebruikt (want er is geen voltooid verleden tijd gebruikt "hacksuite werd gebruikt / is gebruikt geweest); de zin is met 1 letter verschil in orde gebracht (stom hé)....

ik wil niet mierenneuken hoor, maar ik wou gewoon uitleggen waarom de zin fout was en dit zo duidelijk mogelijk doen; als ik namelijk had gezegd 'er moet gebruiktE staan" dan had wss de helft niet eens geweten/gezien waarom/wat er juist aan de hand was.

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gefikst :)