Hallo ik eb een samsung smart tv 40 inch. Nu wil ik graag black ops 3 kopen maar ik heb gehoord dat je op groote tvs een dikke delay hebt. Wat kan ik hieraan doen straks? Ik wil wel gewoon mooi bo3 kunnen doen zonder dat de besturing slecht is door de delay
Als je hebt gelezen wat input lag is moet er toch ook wel te vinden zijn hoe je dit kan minderen? Dingen als game-/spel modi zitten niet voor niets op TV's. Anders wordt het handmatig instellingen uitzetten.
De grootte van de TV staat los van de delay (waarbij 40" tegenwoordig ook niet echt groot meer te noemen is), het hangt af van het paneel en de gebruikte software op de TV. Ik heb hier een 65" met een zeer redelijke inputlag waar sommige kleinere TV's niet aan komen.
Verder is hier niet veel over te zeggen hoeveel lag jouw TV heeft aangezien "een 40" Samsung" niets zegt. Plus dat mensen zich over het algemeen behoorlijk druk maken om cijfertjes en in de realiteit nergens last van hebben.
De grootte van de TV staat los van de delay (waarbij 40" tegenwoordig ook niet echt groot meer te noemen is), het hangt af van het paneel en de gebruikte software op de TV. Ik heb hier een 65" met een zeer redelijke inputlag waar sommige kleinere TV's niet aan komen.
Verder is hier niet veel over te zeggen hoeveel lag jouw TV heeft aangezien "een 40" Samsung" niets zegt. Plus dat mensen zich over het algemeen behoorlijk druk maken om cijfertjes en in de realiteit nergens last van hebben.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Alle beeldverbeteraars uitzetten. 100 hz is ook een beeldverbeteraar.
Trein?
ik heb game mode aangezet en heb ff getest bij battlefield hardline. ik merk wel dat het net wat sneller gaat maar de kwaliteit gaat ook HEEL erg omlaag.
Dus voorheen had je de game-mode nog nooit gebruikt en nergens last van gehad? Vanwaar nu dan opeens de "paniek" voor een andere game?
Game-mode zet alle beeldverbeterende software uit waardoor beeld inderdaad anders wordt, maar met games heb ik eigenlijk nooit de indruk dat de kwaliteit omlaag gaat. Wellicht ben je te gewend aan de software van de TV.
Game-mode zet alle beeldverbeterende software uit waardoor beeld inderdaad anders wordt, maar met games heb ik eigenlijk nooit de indruk dat de kwaliteit omlaag gaat. Wellicht ben je te gewend aan de software van de TV.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
ik heb nu die "paniek" omdat ik mn monitor verkocht heb en nu alleen deze tv heb. ik vind de input delay opzich wel redelijk gaan maar als ik aim en rondjes draai en ik stop voelt het of hij nog even door gaat ofzo beetje vreemd. ik heb het gevoel dat ik dat eerst nooit heb.FeaR schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:20:
Dus voorheen had je de game-mode nog nooit gebruikt en nergens last van gehad? Vanwaar nu dan opeens de "paniek" voor een andere game?
Maar ik heb de game-mode uitgezet en de hdmi naam veranderd naar "games" ofzo. ik veranderde hem ook naar "pc" maar toen werd het beeld heel donker.
zou dit ook kunnen omdat ik zo dicht bij mn tv zit?
bedankt
Pagina: 1