Ik heb hier een Windows 10 laptop die sinds een paar dagen niet meer te booten is. De symptomen zijn als volgt:
Wat heb ik geprobeerd:
Systeem automatisch opstarten bij fout uitschakelen
Bij stap 2 hierboven reboot het systeem niet, maar het heeft ook geen effect.
Veilige modus
Kom ik niet in, dezelfde symptomen als het lijstje hierboven.
Chkdsk draaien op systeemschijf
Geen fouten gevonden, maar wel error 50 dat de logs niet weggeschreven kunnen worden.
Opstartherstel expliciet draaien
Het SrtTrail logbestand geeft aan dat opstartherstelniet compatible is met deze versie van het besturingssysteem ?!
Systeemherstel
Recoverypoint van 27 oktober. Systeemherstel geeft aan dat herstellen mislukt is en suggereert "chkdsk /R" te draaien.
Bootlog draaien (ntbtlog.txt)
Hier geplakt: http://pastebin.com/2V9vHaKT
Volgens mij geen bijzonderheden?
Ter info:
BCDinfo log
Disklayout.txt
SrtTrail.log
Wat uiteraard rest is opnieuw installeren, maar vanzelfsprekend probeer ik dat niet te doen. Iemand die nog tips kan geven?
- Systeem laat bootscherm zien*
- Systeem komt op een zwart scherm terecht
- Na een tijdje reboot het systeem
- Opstartherstel laadt, probeert het probleem op te lossen, meldt dat het systeem niet goed is opgestart
Wat heb ik geprobeerd:
Systeem automatisch opstarten bij fout uitschakelen
Bij stap 2 hierboven reboot het systeem niet, maar het heeft ook geen effect.
Veilige modus
Kom ik niet in, dezelfde symptomen als het lijstje hierboven.
Chkdsk draaien op systeemschijf
Geen fouten gevonden, maar wel error 50 dat de logs niet weggeschreven kunnen worden.
Opstartherstel expliciet draaien
Het SrtTrail logbestand geeft aan dat opstartherstelniet compatible is met deze versie van het besturingssysteem ?!
Systeemherstel
Recoverypoint van 27 oktober. Systeemherstel geeft aan dat herstellen mislukt is en suggereert "chkdsk /R" te draaien.
Bootlog draaien (ntbtlog.txt)
Hier geplakt: http://pastebin.com/2V9vHaKT
Volgens mij geen bijzonderheden?
Ter info:
BCDinfo log
Disklayout.txt
SrtTrail.log
Wat uiteraard rest is opnieuw installeren, maar vanzelfsprekend probeer ik dat niet te doen. Iemand die nog tips kan geven?
[ Voor 11% gewijzigd door Sebazzz op 31-10-2015 12:29 ]
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]