Toon posts:

Modem Kabel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen.

Nou ik zet met een ding, ik woon dus in het zuiden, en wij hebben hier van die superlangzame kabel internet modems, nee geen essent want dan hoorde je mij niet klage, nu is het zo, ik mag blij zijn als ik 7 kb/sec heb, nu is het een 28.8 kabel modem, volgens een vriend van mij die al in een pc zaak had gevraagt bestaan er geen internet kabel modems zo te koop.

Nu mijn vraag is er toevallig iemand die zegt nou kabel modems zijn ook los in de winkel te koop???????

Greetz Nightbat

Verwijderd

ik heb ze nog niet in een winkel gezien, maar ze zijn wel te koop...

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 19 juni 2001 22:25 schreef Nightbat het volgende:
nu is het een 28.8 kabel modem, volgens een vriend van mij die al in een pc zaak had gevraagt bestaan er geen internet kabel modems zo te koop.
28.8 kabel modem :? Bestaat niet.
Dat je verbinding zo langzaam is ligt aan je provider.

Verwijderd

Topicstarter
Ja waar denk je zou ik die vinden?

En 28.8 kabel modem bestaat wel, hij ligt hier naast mij zich kapot te laden, en dat is geen flauwekul.

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 20:13
Post er eens een plaatje van :?

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 20:13
Hoe zit het met de snelheid?
De modem heeft een poortsnelheid van 115 kbit per seconde. Vanwege het communicatie-protocol is er een snelheid haalbaar van ongeveer 100 kbit per seconde naar de gebruiker (downstream) en ongeveer 70 kbit per seconde upstream.
Aangezien het TCP/IP Protocol extra bits nodig heeft voor de overdracht, is maximaal zo'n 10 k Byte per seconde downstream haalbaar en 7 k Byte/s upstream.
:'( ... Ik heb het met je te doen. Het is een Serieel modem zo te zien. Sterkte!

Verwijderd

Topicstarter
Tnx, dat kan ik wel gebruiken, maar goed we zijn hart in actie voor de verkoop, en dan hopelijk als dat doorgaat krijgen wij hiero essento ( essent dus ).

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Theoretisch zou je bijvoorbeeld een Terayon of Com21 kabelmodem kunnen bestellen ergens op 't web... Dan heb je een kabelmodem....

Enige probleem is dat die daar waar jij woont dus never nooit niet gaan werken....

Dus ik denk dat je pech hebt... En Essent is niet meer zo koopgraag op 't moment, dus daar kun je ook nog wel 's pech mee hebben...

Verwijderd

De kabelmodem die je gebruikt moet compatibel zijn met de rest van het systeem. Als je provider Deltakabel FEP's en LCC's gebruikt heb je niks aan een com21 of terayon of wat dan ook.
Wees blij dat je nog 7 kb haalt, als je bij casema had gezeten dan had je nog geen 2kb/sec gehaald.
Pagina: 1