Toon posts:

Scarlet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
512/128 voor F99 via BaByXL en bbned

Ik heb vandaag met Scarlet gebeld.

1)In overleg zijn meerdere ip-adressen mogelijk zonder meerkosten

2)Modem wordt je eigendom

3)In overleg ook iets anders dan modem zoals router mogelijk

Daar kan Mxstream denk ik niet tegen op.
Wie heeft er al ervaring met Scarlet?

Ik ben hard aan het nadenken om mezelf nu eindelijk maar eens van de legendarische Chello-service te verlossen.

Verwijderd

klinkt idd goed.

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-08 20:13
Cybercomm is ook zo een van de bedrijfjes die via BabyXL zijn diensten aanbied. Ik vind het nog wat te duur. Hopenlijk komt Cistron snel beschikbaar in mijn regio (rotterdam). Als je dat alternatief niet kan nemen is het wellicht een aardig alternatief. Je hebt wel 128KB upstream.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:48

Kettrick

Rantmeister!

[overdrijf modus]
Scarlet = cybercomm = globalxs
[/overdrijf modus]

;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 22:25 schreef maarten- het volgende:
Wie heeft er al ervaring met Scarlet?
NIEMAND ?

Verwijderd

Is Sjello bij jou dan zo slecht??

Ik zou het niet al te snel inruilen voor wat anders, want misschien zegt je buurman van de hoek wel: Scarlet is het echt helemaal, toppie verbinding, supersnelheid etc.

Maar dat hoeft dan nog echt niet voor jouw te gelden. Het kan echt per huis verschillen hoe de aansluiting is. Als je wil overstappen moet je dat zelf weten, maar het blijft ALTIJD een gok, denk er dus goed over na.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 juni 2001 20:11 schreef Neobazz het volgende:
Is Sjello bij jou dan zo slecht??

Ik zou het niet al te snel inruilen voor wat anders, want misschien zegt je buurman van de hoek wel: Scarlet is het echt helemaal, toppie verbinding, supersnelheid etc.

Maar dat hoeft dan nog echt niet voor jouw te gelden. Het kan echt per huis verschillen hoe de aansluiting is. Als je wil overstappen moet je dat zelf weten, maar het blijft ALTIJD een gok, denk er dus goed over na.
Ik wil met m'n eigen 2 tot 3 comps + een paar buren, alleen een beetje surfen/chatten etc, ieder een eigen ip-adres, een goede router (dus geen comp als server), en dan de kosten delen. 12 maanden F99 + router/installatie F650, dan komen we ruim onder de F50 per persoon

Vandaar

En Chello ... kost me uiteindelijk VEEL meer dan F99 : meer dan een uur per maand ivm storingsmelding/helpdesk en een hoop ergernis
Pagina: 1