All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
En succes Ircghost! Vond wel dat die roze naam je goed stond eerlijk gezegd
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Nogmaals gefeliciteerd ircghost

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Herman natuurlijk bedankt
Select * from fish
En welkom Ircghost

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Scherp! En dank! Zijn er nog twee die je kunt feliciterenZeehond schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:24:
...en volgensmij moet evest ook gefeliciteerd worden met het worden van FP ProMod...
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Je naam kwam bekend voor in de tijd van de Strikerz / GoT Counterstrike servers (niet in goede zin, cheaten en steeds terugkomen onder ander ip). Maar heb er al die jaren naast gezeten zie ik nu pas
Bedankt Herman!
[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 30-10-2015 20:33 ]
Eerste gevondenMigrator schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:33:
[...]
Scherp! En dank! Zijn er nog twee die je kunt feliciteren

Uit anonieme bron vernomen

[ Voor 25% gewijzigd door Zeehond op 30-10-2015 20:52 ]
Select * from fish
Haha! Sorry dat je onbewust een negatieve indruk kreeg van mij! Ik speel incidenteel pas counterstrike sinds een klein jaar denk ik, dus dat was ik zeker nietRedHat schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:33:
Gefeliciteerd ircghost
Je naam kwam bekend voor in de tijd van de Strikerz / GoT Counterstrike servers (niet in goede zin, cheaten en steeds terugkomen onder ander ip). Maar heb er al die jaren naast gezeten zie ik nu pas![]()
Bedankt Herman!
En bedankt natuurlijk