Hallo,
Dit is de eerste keer dat ik iets op dit forum post en direct ook de eerste keer dat ik zelf een pc samenstel (de vorige keer laten doen) dus als ik iets verkeerd doe hoor ik het graag
Na bijna 7 jaar vond ik het een keer tijd voor iets nieuws en van deze tijd, als richtlijn heb ik (zoals je waarschijnlijk wel zult zien) de BBG van september aan gehouden en daar een eigen twist aan gegeven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dat zal dus vooral gamen zijn. gta V, Far cry 4, Fallout 4 niet te vergen etc...
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €1200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- HDD: WD Caviar Black WD1001FALS 1TB
- Optische drive: Samsung WriteMaster SH-S223F (geen locatie voor in deze kast maar daar verzin ik wel wat op)
- Toetsenbord/muis/beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet vooral niet te ver boven budget komen, en het lieftst weer een jaar of 6 mee gaan zoals mijn huidige systeempje
Ga je overklokken?
Misschien niet direct maar wil de mogelijkheid wel graag openhouden
Wat verwacht je van ons?
Hopelijk willen jullie even kijken naar mijn lijstje. heb ik iets over het hoofd gezien? gaat dit systeem zo wel werken? zijn er misschien beter opties voor bepaalde componenten iets goedkoper wellicht of beter prestaties voor het zelfde geld?
Mijn lijstje is als volgt
ik zie uit naar jullie mening.
Mvg,
Davy
Dit is de eerste keer dat ik iets op dit forum post en direct ook de eerste keer dat ik zelf een pc samenstel (de vorige keer laten doen) dus als ik iets verkeerd doe hoor ik het graag
Na bijna 7 jaar vond ik het een keer tijd voor iets nieuws en van deze tijd, als richtlijn heb ik (zoals je waarschijnlijk wel zult zien) de BBG van september aan gehouden en daar een eigen twist aan gegeven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dat zal dus vooral gamen zijn. gta V, Far cry 4, Fallout 4 niet te vergen etc...
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €1200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- HDD: WD Caviar Black WD1001FALS 1TB
- Optische drive: Samsung WriteMaster SH-S223F (geen locatie voor in deze kast maar daar verzin ik wel wat op)
- Toetsenbord/muis/beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet vooral niet te ver boven budget komen, en het lieftst weer een jaar of 6 mee gaan zoals mijn huidige systeempje
Ga je overklokken?
Misschien niet direct maar wil de mogelijkheid wel graag openhouden
Wat verwacht je van ons?
Hopelijk willen jullie even kijken naar mijn lijstje. heb ik iets over het hoofd gezien? gaat dit systeem zo wel werken? zijn er misschien beter opties voor bepaalde componenten iets goedkoper wellicht of beter prestaties voor het zelfde geld?
Mijn lijstje is als volgt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 6600K Boxed | € 265,90 | € 265,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z170XP-SLI | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | Gigabyte GV-N970G1 GAMING-4GD | € 357,95 | € 357,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 83,90 | € 83,90 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 80,95 | € 80,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.087,50 | |
ik zie uit naar jullie mening.