Hallo, een vriend van mij wil een nieuwe laptop kopen, omdat hij vaak heen en weer reist, en dat met zijn vaste pc bijna niet te doen is.
Wat ga je met je laptop doen?
Het meeste wat hij doet is gamen en skype.
de spellen dat hij speelt zijn "League of Legends, en Phantasy Star Online, en Elder Scrolls online, maar dan niet op hoge settings. hij heeft ook altijd skype aanstaan, en soms een browser, voor derest doet hij er niet veel meer mee.
Wat is je budget?
Zijn Budget is 600 euro. Lager mag natuurlijk altijd
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij reist er veel mee, zelf zegt hij dat gewicht en grote niet echt uitmaakt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt niets uit zolang het maar geen apple is! het liefst een mat scherm, maar de grote enzo maakt niet uit. accuduur enzo is ook niet enorm belangrijk omdat hij overal waar hij zen laptop gebruikt wel een stopcontact heeft.
zelf heb ik een beetje lopen zoeken, maar in laptops ben ik niet zo thuis, ik heb gekeken naar die reviews van jullie en dan denk ik dat ik aan zo'n laptop moet denken:http://tweakers.net/pricewatch/426579/dell-inspiron-15-(5547-6445).html
Wat ga je met je laptop doen?
Het meeste wat hij doet is gamen en skype.
de spellen dat hij speelt zijn "League of Legends, en Phantasy Star Online, en Elder Scrolls online, maar dan niet op hoge settings. hij heeft ook altijd skype aanstaan, en soms een browser, voor derest doet hij er niet veel meer mee.
Wat is je budget?
Zijn Budget is 600 euro. Lager mag natuurlijk altijd
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij reist er veel mee, zelf zegt hij dat gewicht en grote niet echt uitmaakt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt niets uit zolang het maar geen apple is! het liefst een mat scherm, maar de grote enzo maakt niet uit. accuduur enzo is ook niet enorm belangrijk omdat hij overal waar hij zen laptop gebruikt wel een stopcontact heeft.
zelf heb ik een beetje lopen zoeken, maar in laptops ben ik niet zo thuis, ik heb gekeken naar die reviews van jullie en dan denk ik dat ik aan zo'n laptop moet denken:http://tweakers.net/pricewatch/426579/dell-inspiron-15-(5547-6445).html
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2015 17:48 ]