Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop Vriend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, een vriend van mij wil een nieuwe laptop kopen, omdat hij vaak heen en weer reist, en dat met zijn vaste pc bijna niet te doen is.

Wat ga je met je laptop doen?
Het meeste wat hij doet is gamen en skype.
de spellen dat hij speelt zijn "League of Legends, en Phantasy Star Online, en Elder Scrolls online, maar dan niet op hoge settings. hij heeft ook altijd skype aanstaan, en soms een browser, voor derest doet hij er niet veel meer mee.

Wat is je budget?
Zijn Budget is 600 euro. Lager mag natuurlijk altijd ;)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij reist er veel mee, zelf zegt hij dat gewicht en grote niet echt uitmaakt.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt niets uit zolang het maar geen apple is! het liefst een mat scherm, maar de grote enzo maakt niet uit. accuduur enzo is ook niet enorm belangrijk omdat hij overal waar hij zen laptop gebruikt wel een stopcontact heeft.

zelf heb ik een beetje lopen zoeken, maar in laptops ben ik niet zo thuis, ik heb gekeken naar die reviews van jullie en dan denk ik dat ik aan zo'n laptop moet denken:http://tweakers.net/pricewatch/426579/dell-inspiron-15-(5547-6445).html

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2015 17:48 ]

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:03
Voor een beetje moderne laptop is wellicht Full HD-resolutie (1920x1080) misschien ook geen overbodige luxe

Bv: pricewatch: Asus X555LA DM1872T
pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70 59433186

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:47:
Hallo, een vriend van mij wil een nieuwe laptop kopen, omdat hij vaak heen en weer reist, en dat met zijn vaste pc bijna niet te doen is.

Wat ga je met je laptop doen?
Het meeste wat hij doet is gamen en skype.
de spellen dat hij speelt zijn "League of Legends, en Phantasy Star Online, en Elder Scrolls online, maar dan niet op hoge settings. hij heeft ook altijd skype aanstaan, en soms een browser, voor derest doet hij er niet veel meer mee.

Wat is je budget?
Zijn Budget is 600 euro. Lager mag natuurlijk altijd ;)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Hij reist er veel mee, zelf zegt hij dat gewicht en grote niet echt uitmaakt.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt niets uit zolang het maar geen apple is! het liefst een mat scherm, maar de grote enzo maakt niet uit. accuduur enzo is ook niet enorm belangrijk omdat hij overal waar hij zen laptop gebruikt wel een stopcontact heeft.

zelf heb ik een beetje lopen zoeken, maar in laptops ben ik niet zo thuis, ik heb gekeken naar die reviews van jullie en dan denk ik dat ik aan zo'n laptop moet denken:http://tweakers.net/pricewatch/426579/dell-inspiron-15-(5547-6445).html
De Asus X555LA-DM1677T, als hij snel koopt heb je nog korting, €577,- is nu laagste prijs geloof ik. Ik ga hem zelf ook halen waarschijnlijk.
Voor een langere levensduur zou hij er dan nog een SSD in de DVD lezer kunnen zetten waardoor hij ook sneller is (ca. €55,- à €85,- extra kosten, afhankelijk van welke. Kan ook duurder ofcourse, maar voor €58,- geloof ik heb je ook een goede)

Verwijderd

Topicstarter
zijn deze 2 laptops wel geschikt om een beetje okay op te gamen? want ik lees dat de geïntegreerde videokaart die er inzit spellen vanuit 2014/2015 op low, net trekt. als je dan kijkt naar league of legends, heb je dan niet op momenten dat er veel gebeurt in de game op het zelfde moment, dat je fps te laag word?

Verwijderd

Topicstarter
en deze laptop? is dit wat? deze lijkt me beter dan de hier boven staande pricewatch: Asus R556LJ-XX847T

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11 17:29
De GT920m is niet echt sneller dan de ingebouwde grafische kaart van intel processors. Deze is ruim voldoende om LoL te spelen, op vrij hoge settings zelfs. Heb je frame drops, moet je de settings maar iets lager zetten maar die GT920m is niet echt een upgrade hoor.

En de laptop die je linkt heeft een HD Ready scherm. Ik moet zeggen dat dit echt niet meer van deze tijd is en dat een full HD scherm zoveel meer ruimte biedt en een stuk scherper is.

• Jordakoes
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-09-2023
Je kunt LOL echt op bijna elke laptop afspelen, The Elder Scrolls Online daarintegen is een iets ander verhaal. Je moet dan de afweging maken om te kiezen voor een stuk duurdere laptop.

Je kunt gaan voor een laptop rond de 600 euro die compact is en die gemakkelijk games als LOL speelt op een comfortabele 40fps.
Of je gaat je budget omhoog gooien naar 800 euro en koopt een laptop met een goede grafische kaart, zodat je mmorpg's als Elder Scrolls ook comfortabel kunt spelen.
Pagina: 1