Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar een laptop voor games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben een verstokte PC-gamer, maar de situatie verandert en ik wil er een laptop bijhebben omdat het toch wel makkelijk is om onderweg wat dingen te kunnen doen, zoals schrijven en (kleinere) games spelen.

Ik heb al een beetje rondgekeken en mijn oog viel op de Asus F555LJ, maar ik vind het erg lastig om mijn huidige PC te vergelijken met laptops om te kunnen bepalen of de laptop een beetje kan wat ik wil. Help?

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop moet natuurlijk de basics kunnen: Word, muziekje afspelen (via headset), internet. Daarnaast wil ik er dus graag games op kunnen spelen. Hij moet minimaal kleine/oudere/grafisch minder zware games afspelen zoals Renowned Explorers, oude Final Fantasy's, Agarest, Deponia.
Ik zou ook graag weten of de laptop überhaupt zwaardere games een beetje fatsoenlijk aankan, zoals Guild Wars 2, The Witcher, DmC, dat soort dingen.

Wat is je budget?
800 - 900 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet veel, maar toch zeker wel af en toe (heb een lange (vlieg)reis in het vooruitzicht).

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee hoor.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:36
In jou geval zou ik voor deze gaan: pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN108T.

En de volgende stap, er een SSD in zetten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.