Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweetx
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-04-2024
Weet iemand misschien hoe je je whatsapp gesprekken vanaf een samsung galaxy S3 naar een iphone 6s kan kopieren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 18:18
Hoi,

Volgens http://www.onemorething.n...app-android-naar-iphone/:
1. Installeer en voor de software uit op uw PC of Mac. iTunes software moet daar op uw computer staan.

2. Schakel USB-Debugging in op uw Android apparaat. Gebruik Google om te weten te komen hoe dat

3. Verbind je Android en iPhone met je computer via een USB kabel. Laat het programma Whatsapp downgrade door de “YES” knop te klikken. Druk op ‘Back up my data’ optie wanneer het programma je Android apparaat herkent. Voer het wachtwoord in om je iPhone te ontgrendelen.
Opmerking: Open de WhatsApp app niet op je Android tijdens het overzetten.

4. Selecteer je Android apparaat, ga naar de bovenste taakbalk en klik op ‘Transfer Messages from Android to iPhone’ knop.
Opmerking: Om het overzetten te voltooien moet je de “iCloud/Cloud drive’ en ‘Vind mijn iPhone’ functie uitzetten op je iPhone.

Ik heb zojuist iets overgezet van Xperia Z2 naar de iPhone 6. Ik hoop dat het jullie helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:58
Ryan_ schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:15:
Hoi,

Volgens http://www.onemorething.n...app-android-naar-iphone/:

[Verbind je Android en iPhone met je computer via een USB kabel. Laat het programma Whatsapp downgrade door de “YES” knop te klikken.]
Wut?
Dus door een kabeltje aan te sluiten komt er ineens een popup met "whatsapp downgraden JA/NEE"? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweetx
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-04-2024
Ja maar het leuke is, die stappen had ik voor dat ik deze topic starten ookal gedaan alleen je moet een license hebben gekockt om al je berichten te kunnen kopieren naar je iphone anders kopieert hij maar 20 berichten

[ Voor 10% gewijzigd door Sweetx op 30-10-2015 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het juist graag andersom...

Dus van een iPhone 5S naar een android telefoon. Maar waar Android lekker toegankelijk is in zijn bestanden structuur, daar is apple zeer huiverig... Dus kun je niet meer bij je eigen spullen. Nu heb ik wel een handleiding gevonden die je reservekopie kan inzien en daaruit dingen kan halen, maar daar hebben ze het over een sqlite bestand. En die staat er bij mij natuurlijk weer niet bij... Dus kan ik dat bestand niet overzetten.

Dus Help! Wie kan mij helpen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL3Y4R
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 18:05
Misschien met een backup met google drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij whatsapp op de iPhone heb je helaas alleen de keuze een reserve kopie te maken naar de iCloud...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.