Processor Cooler I7 3770

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:39
Kan wel weg!

[ Voor 97% gewijzigd door Looney1984 op 30-10-2015 14:37 ]

• DonnyL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-10-2025
Wij kunnen niet ruiken welke CPU je hebt dus ook niet of dit een normale temperatuur is. Dus ga naar google, typ daar "normal temps *hier jouw processor" en je hebt je antwoord. Overigens is onder de 70 graden in principe niks om je zorgen over te maken.

• Looney1984
No shit sherlock.. staat in topic toch i7 3770, kan persoonlijk niet veel vinden op google. Veelal zie ik dan 3770k wat naar mijn mening een andere processor is. Tevens de vraag ik eventueel mits mogelijk nog advies voor een andere cpu cooler.

Maar bedankt voor je vriendelijke reactie, je hoeft mijn topic niet beslist te lezen en hierop te reageren?

[ Voor 67% gewijzigd door Looney1984 op 30-10-2015 14:11 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:38

DarkSide

theres no place like ::1

er is misschien niet goed gekeken naar de Titel. Maar je reageert wel een beetje overdreven

veder als ik google

Zie ik toch behoorlijk wat hits die verwijzen naar de Non K versie.

Dus.......

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Looney1984
vond persoonlijk zijn reactie ook niet echt aardig... de één is meer bedreven met dit spul dan de andere.
Maar goed gooi het topic maar op slot, ga mijn advies wel op een andere manier inwinnen.

• DonnyL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-10-2025
Wat DarkSide zegt dus, normaal worden specs van de pc in een lijstje erbij gepost. Mijn reactie was niet als sneer bedoeld ofzo, dit is gewoon een simpel Google gevalletje. Zolang de 3770k's die je vind niet overclocked zijn zijn ze gelijk aan jouw non-k versie. Zolang je geen last hebt van herrie gewoon zo laten.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:25

br00ky

Moderator Harde Waren
Hoe dan ook verwachten we hier altijd éérst eigen onderzoek. Een vrij simpele gedachte is om die info eerst eens bij intel te zoeken. Dan zie je al snel dat je ruim binnen de toegestane temps zit :).

Tip voor de volgende keer, als reacties je qua toon niet bevallen, reageer daar gewoon niet op. Doe eventueel een topicreport, dan kijkt een mod of er iets aan gedaan moet worden.

Het is nu overigens erg jammer dat je je openingsvraag hebt weggehaald, want voor anderen had die erg nuttig kunnen zijn. Immers, ondanks de wat ontspoorde discussie, krijg je wel antwoord op je vraag.

Zo zonder topicstart heeft dit topic echter geen nut meer, dus gaat die maar op slot.

[ Voor 7% gewijzigd door br00ky op 30-10-2015 17:18 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.