Wat ga je met je laptop doen?
Niets bijzonders, outlook, surfen. Verder Photoshop (grote) hobby en ik wil me gaan abonneren op Netflix om samen met de kleinkinderen te Kijken.
Wat is je budget?
Ik zat te denken aan een maximum van 900 euro, maar evt kan ietsje meer ook.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, wel mee mijn tuintje in. Gewicht maakt me dus niet veel uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen specifieke merkvoorkeuren, niet te onbekend. Graag wel een betrouwbare winkel.
Mijn vorige laptop, die nu net gecrashed is, is vijf jaar meegegaan. Ik wil wel Wat op de toekomst voorbereid zijn. Ik dacht aan:
17" inch scherm, full hd, en een scherm dat echt mooie kleuren geeft, niet spiegelt of zo.
Minimaal 8 gb ram
Liefst minimaal 1 tb geheugen
Snelheid is ondergeschikt aan scherm, maar wie weet is ssd wel mooi meegenomen.
Ik heb twee acers gevonden, maar weet niet echt hoe de beeldschermen zijn. En het verschil in processors (het effect ervan) is mij ook onduidelijk. Ik sta ook open voor andere suggesties.
Niets bijzonders, outlook, surfen. Verder Photoshop (grote) hobby en ik wil me gaan abonneren op Netflix om samen met de kleinkinderen te Kijken.
Wat is je budget?
Ik zat te denken aan een maximum van 900 euro, maar evt kan ietsje meer ook.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, wel mee mijn tuintje in. Gewicht maakt me dus niet veel uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen specifieke merkvoorkeuren, niet te onbekend. Graag wel een betrouwbare winkel.
Mijn vorige laptop, die nu net gecrashed is, is vijf jaar meegegaan. Ik wil wel Wat op de toekomst voorbereid zijn. Ik dacht aan:
17" inch scherm, full hd, en een scherm dat echt mooie kleuren geeft, niet spiegelt of zo.
Minimaal 8 gb ram
Liefst minimaal 1 tb geheugen
Snelheid is ondergeschikt aan scherm, maar wie weet is ssd wel mooi meegenomen.
Ik heb twee acers gevonden, maar weet niet echt hoe de beeldschermen zijn. En het verschil in processors (het effect ervan) is mij ook onduidelijk. Ik sta ook open voor andere suggesties.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Acer Aspire E5-752G-T4MS | € 899,- | € 899,- |
| 1 | Acer Aspire E5-772-58C0 | € 855,77 | € 855,77 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.754,77 | |