Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Juiste keuze?

Pagina: 1
Acties:

• Mieke k
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-08-2022
Wat ga je met je laptop doen?
Niets bijzonders, outlook, surfen. Verder Photoshop (grote) hobby en ik wil me gaan abonneren op Netflix om samen met de kleinkinderen te Kijken.

Wat is je budget?
Ik zat te denken aan een maximum van 900 euro, maar evt kan ietsje meer ook.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, wel mee mijn tuintje in. Gewicht maakt me dus niet veel uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen specifieke merkvoorkeuren, niet te onbekend. Graag wel een betrouwbare winkel.
Mijn vorige laptop, die nu net gecrashed is, is vijf jaar meegegaan. Ik wil wel Wat op de toekomst voorbereid zijn. Ik dacht aan:
17" inch scherm, full hd, en een scherm dat echt mooie kleuren geeft, niet spiegelt of zo.
Minimaal 8 gb ram
Liefst minimaal 1 tb geheugen

Snelheid is ondergeschikt aan scherm, maar wie weet is ssd wel mooi meegenomen.

Ik heb twee acers gevonden, maar weet niet echt hoe de beeldschermen zijn. En het verschil in processors (het effect ervan) is mij ook onduidelijk. Ik sta ook open voor andere suggesties.

#ProductPrijsSubtotaal
1Acer Aspire E5-752G-T4MS€ 899,-€ 899,-
1Acer Aspire E5-772-58C0€ 855,77€ 855,77
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.754,77

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Acer Aspire E5-752G-T4MS heeft een TN-paneel en ik zou toch zeker kijken naar een IPS scherm voor dit budget moet dat zeker lukken. IPS schermen hebben een o.a. een beter kijkhoek. http://farm9.staticflickr...82069521_85330060b8_z.jpg voorbeeld.

Andere kan ik zo snel niet zien of het een ips of tn is.

edit. pricewatch: Acer Aspire E5 E5-772-33HD Acer met IPS

edit. pricewatch: Acer Aspire VN7-791G-51KM Acer met IPS wel boven budget met betere cpu en 1tb opslag

[ Voor 48% gewijzigd door Axente op 30-10-2015 14:17 ]

• Mieke k
Dankjewel voor je reactie. Het is meestal niet mogelijk te filteren op IPS op websites, helaas. Bovendien las Ik hier ook ergens dat er TN panelen zijn die fantastisch zijn en IPS panelen die verschrikkelijk zijn. Ik heb gekeken bij de alternatieven die je noemde. De eerste heeft een I3 processor, Ik heb liever wat hoger. De tweede heeft een qwerz toetsenbord, bij slechts 1 voor mij onbekende winkel te krijgen en kent een lange levertijd. Ik wacht nog Wat meer reacties af. Ik zou het liefst meteen iets gaan kopen maar hij moet natuurlijk een flink aantal jaren mee. Dus maar eerst rustig advies vergaren. Voordat Ik mezelf achteraf voor mijn hoofd kan slaan 8)7

• Axente
Ow haha, Ik had alleen gefilterd op IPS. Ik zou niet te snel kopen zeker op dit moment. Vanwege de overgang van laptops naar de nieuwe serie skylake van Intel. Lijkt het aanbod wat minder te zijn.

• Mieke k
Ik was gisteren ook bij de mediamarkt geweest en daar Ben Ik vriendelijk en correct geadviseerd. Het kwam uit op de hp pavilion 17 - G121ND. Het was een mooi scherm. Ik kan hem echter niet op tweakers vin den. De specificaties heb Ik wel gevonden bij www.store.hp.com. Het zegt me alleen weinig.
Lang wachten met een nieuwe laptop is wellicht verstandig maar wil,Ik niet. Ik voel me helemaal onthand!

[ Voor 22% gewijzigd door Mieke k op 30-10-2015 17:36 ]

• Axente

• Mieke k
Ja, tegen dezelfde prijs als mediamarkt. Wat vind je van deze tov de acers? Ga ik spijt krijgen van 500 gb, en hoe verhouden zich de schermen van elkaar?

• Axente
Lijkt me een mooi ding. Je kunt altijd nog als je die 500gb vol krijgt een externe hardeschijf kopen.
Pagina: 1