Beste mede-Tweakers,
Ik zit met een vraagje, Ik heb een AMD FX9590 alleen nog geen mobo.
Nu zag ik dat de "officiële moederborden" maar een handjevol was voor deze stroomvreter.
Daar zat onder andere een Crosshair Formula V Z tussen. Maar nu staat er in de V&A een Crosshair Formula V (zonder Z dus
) maar die wordt niet officieel ondersteund, is dit nou ook echt het geval of draait iemand thuis toevallig deze setup zonder problemen.
Een M5A99FX R2.0 schijnt ook voldoende te zijn, maar niet om te zeggen dat ROG heer en meester is maar kan me niet voor stellen dat dat bord meer fases heeft dan een "oud" ROG bord.
ps; PSU voor deze build is een RM850 van Corsair
Graag zie ik jullie reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Inoble
Ik zit met een vraagje, Ik heb een AMD FX9590 alleen nog geen mobo.
Nu zag ik dat de "officiële moederborden" maar een handjevol was voor deze stroomvreter.
Daar zat onder andere een Crosshair Formula V Z tussen. Maar nu staat er in de V&A een Crosshair Formula V (zonder Z dus
Een M5A99FX R2.0 schijnt ook voldoende te zijn, maar niet om te zeggen dat ROG heer en meester is maar kan me niet voor stellen dat dat bord meer fases heeft dan een "oud" ROG bord.
ps; PSU voor deze build is een RM850 van Corsair
Graag zie ik jullie reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Inoble
[ Voor 0% gewijzigd door Inoble op 30-10-2015 16:10 . Reden: Foutje met merk -_- ]
No guts, no glory| Nikon D610/Z50 Tamron SP 15-30 F2.8, 90 F2.8 macro, Sigma 150-500 Nikon 50 1,4G, 70-210 F4, SB-900