Beste Tweakers,
Ik heb even wat zitten rondneuzen in de wonderen wereld van PC's bouwen maar helaas ontbreekt mij deze kennis. Dus vandaar dat ik jullie graag om hulp vraag! Alvast ontzettend bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, maar ik gebruik ook regelmatig Sketch up, Photoshop en Lumion (render software for Sketchup). Ben ook voorzichtig aan de slag gegaan met 4k filmpjes van m'n GoPro maar dit is meer voor 'r bij dan hoofdzaak.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro inclusief assemblage, windows 10. Randappratuur heb ik, zoals een 27inch monitor (1080P). Wellicht dat ik deze in de loop van volgend jaar vervang voor 1440P (wel rekening houden met deze mogelijkheid!).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, geluidsset en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag richting de 16gb ram en 500gb SDD is een must!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor intel en Nvidea.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille computer is geen vereisten maar zou wel wenselijk zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Alle hulp / advies en opmerkingen zijn meer dan welkom! Bovendien weet ik niet of er eventuele bottlenecken zijn, advies zou heel wenselijk zijn! Misschien ik de koeling of heb ik iets anders over het hoofd gezien, ik hoor het graag!
Groetjes Andy
Ik heb even wat zitten rondneuzen in de wonderen wereld van PC's bouwen maar helaas ontbreekt mij deze kennis. Dus vandaar dat ik jullie graag om hulp vraag! Alvast ontzettend bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, maar ik gebruik ook regelmatig Sketch up, Photoshop en Lumion (render software for Sketchup). Ben ook voorzichtig aan de slag gegaan met 4k filmpjes van m'n GoPro maar dit is meer voor 'r bij dan hoofdzaak.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro inclusief assemblage, windows 10. Randappratuur heb ik, zoals een 27inch monitor (1080P). Wellicht dat ik deze in de loop van volgend jaar vervang voor 1440P (wel rekening houden met deze mogelijkheid!).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis, geluidsset en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag richting de 16gb ram en 500gb SDD is een must!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een voorkeur voor intel en Nvidea.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille computer is geen vereisten maar zou wel wenselijk zijn.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Alle hulp / advies en opmerkingen zijn meer dan welkom! Bovendien weet ik niet of er eventuele bottlenecken zijn, advies zou heel wenselijk zijn! Misschien ik de koeling of heb ik iets anders over het hoofd gezien, ik hoor het graag!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 265,90 | € 265,90 |
| 1 | MSI H97M-E35 | € 73,80 | € 73,80 |
| 1 | MSI GeForce GTX 980 GAMING 4G | € 529,- | € 529,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,95 | € 77,95 |
| 2 | Kingston DTHX/8GB 8GB Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | XFX XTR 550W | € 98,46 | € 98,46 |
| 1 | Crucial BX100 500GB | € 154,95 | € 154,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.259,96 | |
Groetjes Andy