Toon posts:

Office 2013 of 2016 kopen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goededag medetweakers,
Ik ben nieuw en ik heb eigenlijk een simpele vraag.
Ik heb optie Office 2013 voor 79 euro te halen of 2016 voor 139 euro wat is het
verstandigst denken jullie.
Zijn de verschillen erg groot tussen 2013 of 2016?
Ik ben erg benieuwd naar jullie adviezen.

Vriendelijke groet, Kobus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:52:
Goededag medetweakers,
Ik ben nieuw en ik heb eigenlijk een simpele vraag.
Ik heb optie Office 2013 voor 79 euro te halen of 2016 voor 139 euro wat is het
verstandigst denken jullie.
Zijn de verschillen erg groot tussen 2013 of 2016?
Ik ben erg benieuwd naar jullie adviezen.

Vriendelijke groet, Kobus
Het hangt af van de functionaliteit die je zoekt. Voor 99.9% van de gebruikers zal Office2013 voldien. Het prijsverschil is vrij groot.

Voordeel van 2016 is natuurlijk dat je redelijk future proof bezig bent en langer een ondersteunde office versie hebt.

Maar omdat het prijs verschil zo groot is, zou je dat geld ook in gedachte op zij kunnen zetten om eerder weer een nieuwe versie te kopen en alsnog goedkoper uit te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-10 23:36
Volgens mij was er nooit een specifieke 2013 release voor de Mac. Er is een eeuwigheid gedaan met 2011 voor de Mac, die later weliswaar office 365 werd, maar gewoon de functies van 2011 had. Pas de 2016 release heeft daadwerkelijk nieuwe dingen toegevoegd.

Wikipedia: Microsoft Office

Het hangt er ook vanaf wat je er mee gaat doen. Af en toe wat typen voor privé gebruik, of studie, of werk? Wellicht moet je eens een nieuwe blik werpen op pages/numbers/keynote, die is wellicht voor jou al gratis (hangt af van wanneer je je mac gekocht hebt) of kun je in de store oppikken voor €19.95 per stuk. Nog altijd goedkoper dan de Microsoft paketten.

Of zelfs openoffice, helemaal voor niks.

Maar alles heeft te maken met wat je gaat doen met het programma. Start je net een studie of werk je veel op je mac is wellicht Office 2016 de beste keus. Voor wat privé getik kan je prima uit de voeten met pages, en wellicht ook open office.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Ik zou 2016 nemen. 60 EUR is niet wereldschokkend besparen, zeker niet als je bedenkt dat je dat bedrag over verschillende jaren gaat gebruiken. Er komen wellicht niet al te veel updates meer uit voor 2011 waardoor je op termijn niet meer compatibel bent met de laatste osx versie en gedwongen wordt om alsnog 2016 te kopen. In 2016 zitten ook enkele stevige verbeteringen in excel, als je veel met excel werkt kan dat belangrijk zijn.

Pages Numbers, leuk voor het gezin, maar niet al je de documente moet delen met anderen in bvb je studie. OpenOffice en varianten idem, je kan vinden wat je wil maar MS office is de defacto standaard, ga je daar buiten dan kom je vorig of laat in de problemen.

[ Voor 33% gewijzigd door Yalopa op 03-11-2015 07:52 ]

You don't need eyes to see, you need vision