Omslachtig omzetten van gereserveerd naar verkocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 07:11
Dag,

Gisteren had ik meerdere laptop onderdelen te koop gezet hier op Tweakers Vraag & Aanbod. Echter de koper wou graag alles in een keer kopen maar omdat ik moest wachten op de betaling heb ik de advertenties op gereserveerd gezet. Aangezien de koop nu rond is wou ik ze allemaal op verkocht zetten. Echter de procedure daarvoor is zo omslachtig of ik zie iets over het hoofd. Heb het nu op de volgende manier gedaan:

1. advertentie aanpassen
2. opslaan als preview
3. advertentie activeren
4. terug naar de advertentie beheerder
5. klikken op verkocht.

Waarom is er geen mogelijkheid zoals bij actieve advertenties de status te wijzigen zoals in deze screenshot? :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gBpnC6GpMXOCEhgEPBnJ1s8C/thumb.jpg

Daarnaast heb ik echt geen idee hoe je een advertentie simpel van gereserveerd anders weer te koop kan zetten dan eerst via preview. Misschien zie ik wat over het hoofd.. 8)7 Excuus dan. Hoor graag van jullie! :)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het aanpassen is er ook een optie om hem op gereserveerd, verkocht etc. te zetten.

Dus:
1. Ga naar het aanpassen van je advertentie
2. Selecteer verkocht bij de advertentiestatus
3. Opslaan

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 07:11
Nou die optie zag ik dus echt niet staan... Maar blijkbaar had ik iets in mijn ogen of zow. Dan misschien een tip om de mogelijkheid voor status wijzigen helemaal boven aan de advertentie toe te voegen? :)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw