met papier mache kun je alles maken!!
usb?
misschien een driver probleem?
misschien een driver probleem?
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Geen usb
Het rare is dat ALLES doorgaat (klok, kan pingen, Filesharing)
Het rare is dat ALLES doorgaat (klok, kan pingen, Filesharing)
met papier mache kun je alles maken!!
Misschien de toetsenbord controller kapot of een deel van het moederbord?
Bestuh!!
en slaan op die dingen helpt ook niet ?
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Snoertjes aandrukken?
En als dat niet werkt, zo hard mogelijk om het toetsenbord slaan, hopen dat er geen zichtbare schade ontstaan, terugbrengen naar de winkel en roepen: "hij doet ut niet :("
En als dat niet werkt, zo hard mogelijk om het toetsenbord slaan, hopen dat er geen zichtbare schade ontstaan, terugbrengen naar de winkel en roepen: "hij doet ut niet :("
The cyclographing developer
Deze verschijnselen krijgt mijn broertje als ik met PCAnywhere inlog op zijn PC
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
Ha ha, daar hebben mijn pa en broertje ook wel es last van, vooral als ze aan het chatten zijn, he he heOp woensdag 20 juni 2001 00:28 schreef scorpionv het volgende:
Deze verschijnselen krijgt mijn broertje als ik met PCAnywhere inlog op zijn PC
Connectoren en/of aansluitpunten van het moederbord waar je je muis en tb op aansluit lijken mij kapot
ff goed aandrukken kan helpen als het mobo nog niet helemaal de geest heeft gegeven
lijkt me niet dat alleen het tb kapot is want waarom zou de muis het dan ook niet meer doen
ff goed aandrukken kan helpen als het mobo nog niet helemaal de geest heeft gegeven
lijkt me niet dat alleen het tb kapot is want waarom zou de muis het dan ook niet meer doen
It seemed like a good idea at the time
Niet dat ik je niet geloof ofzo, maar ik snap dat ook niet, inderdaad een kwestie van aandrukken dus?Op woensdag 20 juni 2001 00:43 schreef ProGo het volgende:
Hoe kun je nou pingen zonder muis en toetsenbord?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Hij bedoelt denk ik pingen NAAR de kreupele PC.Op woensdag 20 juni 2001 01:02 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Niet dat ik je niet geloof ofzo, maar ik snap dat ook niet, inderdaad een kwestie van aandrukken dus?
Fun while it lasted: World Community Grid!
Pagina: 1