Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor pa - beetje gaming en office

Pagina: 1
Acties:

• Mikerg2k
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-10-2023
Mn pa heeft op dit moment een laptop die aardig naar de knoppen aan het gaan is en wil graag een andere er voor terug kopen.
Nu heb ik niet zoveel verstand van laptops dus dacht laat ik het hier eens vragen.
Hij heeft op dit moment een Asus met een i7 processor en een redelijk zware nvidia gfx (welke types weet ik niet)
Nu heeft hij het hele zware spul niet nodig, want de games die hij speelt zijn volgens mij browser games (1 of ander railroad multiplayer spel, 1 of ander civilization achtig online spel)

Wat ga je met je laptop doen?
qua programma's is het voornamelijk MS office, dus email, word en excel en verder online surfen. Verder ook wat gaming zoals hierboven beschreven.

Wat is je budget?
600-700 euries

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop blijft voornamelijk thuis staan

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet merk specifiek, alhoewel mn pa wel een i7 wil en een goeie videokaart, alhoewel hij t niet echt nodig heeft, maar je weet hoe koppig vaders kunnen zijn ;)

Hij zag laatst bij de media markt de Asus F555LJ-XX875T staan, maar geen idee of dit iets is.

Alle adviezen zijn welkom :)
Bedankt!

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-10 15:01
Zijn dat echt browser games die hij speelt? Dan is een dedicated GPU bijna altijd overkill

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:56
Browser games kun je idd prima met je interne gpu doen, dan heeft het geen zin om daar geld aan uit te geven.

• Mikerg2k
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-10-2023
nou ja, het meeste is inderdaad browser gaming ja.
Maar spellen zoals Civ 5 doet ie ook.