Toon posts:

de klant kan barsten als de koop rond is

Pagina: 1
Acties:
  • 591 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op Tweakers kon ik geen algemene recensie van Belsimpel.nl vinden, daarom wilde ik eentje hier bijdragen.

Mijn ervaring is dat Belsimpel.nl is vooral gericht op het verkopen van dozen, een zogenoemde "box mover" in het Engels. Nadat de koop rond is mag de klant barsten. Ik las te laat in andere forums dat veel andere consumenten zich ook slachtoffer voelen van deze gang van zaken.

In mijn geval, door een fout van Belsimpel met de activatie van mijn simkaart kon ik bijna een week niet bellen of interneten. Hun klantendienst geeft schriftelijk toe dat het de schuld van Belsimpel was maar lacht je uit als je om een vergoeding vraagt.

Bij de gehate Nederlandse Spoorwegen krijg je wel *geld* terug bij vertraging maar als je bijna een week geen gebruik van je telefoonabonnement door een fout van Belsimpel kan maken, kan je fluiten naar een vergoeding.

Ze bieden je een kleine "korting op een accessoire" aan in plaats van een een vergoeding. Ik heb geen accessoire nodig, en daarboven omdat de winstmarge op veel accessoires hoger is dan de aangeboden korting, probeert Belsimpel winst te maken op mijn verlies.

Klagen heeft geen zin, omdat "Jeroen en Jeroen" (eigenaren) zich schuilen achter een armee van onverschillige werknemers. Ook als je schrijft dat je een klacht wil indienen volgens hun formele interne klachtenprocedure laten ze je als klant barsten door daarop niet te reageren.

Mijdt Belsimpel als de pest als je je geld niet wil kwijtraken zoals ik! Bedankt voor het lezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2015 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Hier zijn shopreviews voor.

http://tweakers.net/shopreview/

[ Voor 39% gewijzigd door 418O2 op 29-10-2015 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:01

Hupske

AFCA

En om het je nog makkelijker te maken:

http://tweakers.net/shopr...mpel-punt-nl/shopreviews/

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh, bedankt! Ik ga mijn recensie daar verplaatsen. Excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Kon je bijna een hele week niet bellen of internetten? Ach, gelukkig heb ik nog nooit een maand moeten wachten tot ik wat met een abonnement kon.

Een vergoeding vragen is wel erg ver gezocht, ik ken je situatie natuurlijk niet, maar als het werkelijk zo belangrijk was dat je iemand kon bellen dan had je ook gewoon even een pre-paid kaartje van een paar euro kunnen kopen.

Wat voor een vergoeding verwacht je dan? 3 euro? 20 euro?

Edit, ah, het moest een review voorstellen. Excuses, in dat geval, maar echt een "review" is dit nog niet hoor.

[ Voor 11% gewijzigd door Kuusj op 29-10-2015 22:16 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom is een vergoeding ver verzocht? Bijvoorbeeld: onlangs naar een voorstelling in een Pathe bioscoop geweest. Projector viel tijdens de voorstelling uit. Iedereen kreeg hun geld terug PLUS een gratis kaartje voor elk andere voorstelling in elk Pathe bioscoop gedurende een jaar. Ook waar ik vroeger werkte deden wij iets dergelijks om klanten tevreden te houden, zeker toen het onze fout was.

Ik zou niet willen kopen of werken waar jij werkt. Lijkt mij erg onvriendelijk tegenover klanten als je vindt dat een vergoeding ongepast is als je dienst uitvalt.

Een pre-paid kaartje? Dan heb je een andere telefoonnummer en je moet al je contacts bellen of sms'en om ze allemaal te informeren dat je tijdelijk een nieuwe nummer hebt, dan weer bellen of sms'en om ze te informeren dat de tijdelijke nummer niet meer klopt nadat Belsimpel je juiste simkaart activeert. Het gaat niet alleen om bellen maar ook om gebeld te worden. En ten laatste mijn moeder woont heel ver weg en is ook ziek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Je moet ook niet per se de beste service bij de goedkoopste te verwachten. Je moet gewoon rekening houden zulke dingen bij prijsvechters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Catch22, je hebt helemaal gelijk. Zou ik trouwens deze draad moeten verwijderen? Ik heb mijn recensie naar shopreviews verplaatst zoals je hebt voorgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:37
Hier zijn de eerder gelinkte shopreviews voor.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.