Gezocht: XBox one headset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalke04
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 14:55
Beste Tweakers,

ik heb thuis een xbox one waarmee ik op speel via mijn tv. deze heeft een jack aansluting maar... ik ga t weekends altijd naar n vriend zijn huis en heb dan mijn oude hdmi beeld scherm mee. deze heeft geen geluids kaart of aansluting... nu.. hier t probleem! zijn ouders liggen rond 11 in bed en doordat er geen geluid is is t spelen vrijwel onmogelijk (niet te doen/leuk) nu is mijn vraag... hoe kan ik nu toch mijn afterglow prismatic headset erop aansluiten?

ik was al aan t kijken naar een adapter.. zie hier: http://www.ebay.com/itm/A...%3Dfs%26sd%3D161375529880

maar... de verzending is lang en werk het dan uberhaupt wel?

graag hoor ik van jullie.

miscchien weten jullie een winkel die t goedkoop heeft of een andere oplossing?

groetjes,
Schalke04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:01
SCHREEUW EENS NIET ZO

Die adapter gaat je in iedergeval niet helpen. Dat is 3.5mm optical out naar toslink. Die aansluiting zit op Macbook Pro's.

Wat je waarschijnlijk nodig hebt is een HDMI-audio extractor, met nog een verloopje van 2x cinch naar 3.5mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalke04
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 14:55
Thnx voor je bericht!

Maar dat gaat em niet worden.. 40€ is veel geld en daarboven op moet ik dan ook een van jack 3,5 (male > female) naar Tulp male rekenen..

Is daar niet nog een goedkopere oplossing voor?

Of werkt de audio controller adapter ook?

Wou die adapter eigelijk op de conslle achterkant zetten en dus de headset geluids kabel daarin steken daar we wel die stomme spechale geluids uitgang hebben.
endness schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:43:
SCHREEUW EENS NIET ZO

Die adapter gaat je in iedergeval niet helpen. Dat is 3.5mm optical out naar toslink. Die aansluiting zit op Macbook Pro's.

Wat je waarschijnlijk nodig hebt is een HDMI-audio extractor, met nog een verloopje van 2x cinch naar 3.5mm.

[ Voor 8% gewijzigd door Schalke04 op 29-10-2015 22:45 ]