Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit te denken mijn iPhone 5 te vervangen voor een OnePlus X.

Ik lees dat de OnePlus X qua specs niet de meest high end smartphone is maar ik vraag me af of het wel degelijk een stap vooruit is in vergelijking met een iPhone 5. Ik vind het vooral fijn dat de de OnePlus X niet een te groot scherm heeft namelijk 5 inch. Voor mij is 5.2 inch echt veruit de max.

Even los staand of je een Android of een Apple fan bent.

Hopelijk kunnen jullie mij zo objectief mogelijk kunnen adviseren.

Groet,

hagel1984

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-11 12:33
Lastig.

Qua support.. Mwah, dan ben je bij Apple beter af. Zowel software als garantie. Prijs/kwaliteit natuurlijk de OnePlus X. Qua specs.. Ik gebruik nu de OnePlus One, de specs van de One en de X lijken behoorlijk op elkaar. Dat ding is nog steeds heel snel, De processor is ook in deze tijd nog steeds een snelle een. Camera van de OnePlus One was al zeer degelijk, en nu wordt er gebruik gemaakt van een nieuwere en beter presterende, als we Carl Pei mogen geloven. Scherm is een AMOLED van Samsung, je kunt dus een goed ogend scherm verwachten. Batterij lijkt mij ook prima in orde, je zal er hoogstwaarschijnlijk niet op achteruit gaan. AMOLED, een 1080p 5" scherm en een snapdragon 801 lijkt mij een zeer fijne combinatie.

Add-up: Je kunt er vanuit gaan dat hij lekker snel is, de camera gaat goed presteren, software is vrij stock Android en hij ziet er natuurlijk ontzettend mooi uit.

Ik denk dat het een leuke vervanger is, en al helemaal om van iOS naar Android te gaan.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een keuze tussen iOS of Android is een puur persoonlijke keuze. We kunnen je natuurlijk adviseren als je specifieke vragen hebt, maar een Android vs iOS discussie zet geen zoden aan de dijk, want dat verzandt in een welles-nietesdiscussie. Hier gaat dus een slotje op.

Dit topic is gesloten.