Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik ben van plan om een nieuwe videokaart te kopen, de gtx 750 ti van msi (twin frozer edition). Ik ben alleen bang van de plaatjes dat hij op zijn kop staat. Ik heb mijn computer links onder me staan met het moederbord dus ook aan de linkerkant en als ik het goed heb kan ik hem erin zetten zoals hij op het plaatje staat: De fans bovenop en het MSI logo op zijn kop. Het maakt me niet heel veel uit van "ideale omstandigheden" en "beste clock snelheden" etc, maar zou ik hem er dan gewoon zo in kunnen gooien en dat hij dan gewoon werkt?
Ik heb nu nog een gt420 (wat ik op internet heb opgezocht een "speciale" kaart is)
De voeding kan hem trouwens ook gewoon aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Of die grafische kaart er "op z'n kop in moet", ligt puur aan het moederbord/de kast en niet aan de kaart zelf. Dus misschien wil je die eens vermelden? Je vermeld ook een plaatje, welk plaatje dan? Plus het maakt in principe geen zak uit of die op z'n kop hangt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novalite
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-06 05:16
Ik vat hem niet helemaal maar ga het proberen ;)

Heb je een "normale kast" waarbij de de linker kant open maakt om bij het moederbord te komen?
Want dan zitten de fans van een videokaart altijd aan de onderkant.
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumblarge/1392733393.png
Foto's van videokaarten zijn altijd met de fans naar boven omdat dat er mooier uitziet maar als je de kaart in de PC steekt moet je de kaart omdraaien met de fans naar beneden.

Als je een BTX kast hebt waarbij je de rechter kant open maakt om bij het moederbord te komen dan zit het moederbord op z'n kop in de kast en dan zitten de fans van de videokaart wel naar boven.

Mijn speeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okey, schijnbaar heet dat dus een BTX kast :), maar kan de kaart er gewoon in worden gedaan (op zijn kop dus) en >DOET< hij het zeg maar meteen? Niet dat ik de computer aan zet en (weer) zwart beeld heb. (windows 10 update was verschrikkelijk) of moet ik van te voren nog andere dingen doen (software...?)

[ Voor 167% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novalite
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-06 05:16
Dat de kaart er dan met de fans naar boven in zit maakt voor de werking niet uit.

Kan zijn dat de temperatuur van de kaart iets hoger wordt maar zal niet veel schelen.

Gaat dus prima werken :)

Als je gaat installeren beste even dit doen:

Download deze tool: Driver uninstaller
Start de pc in safe mode, start de tool en kies "Clean and shutdown"

De PC gaat uit, dan vervang je de kaart door de nieuwe.

Start de PC weer op, je hebt gewoon beeld. (Kan alleen zijn dat de resolutie even niet klopt)

Download en installeer de drivers van NVIDIA, en je bent klaar :)

[ Voor 55% gewijzigd door novalite op 29-10-2015 21:25 ]

Mijn speeltje