Speakers voor streaming, tv en ps4

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hpm
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-10 09:07
Post even aangepast op de desktop...

De oude Panasonic SA-TH870 is naar zolder. Gelijk duidelijk dat wij noobs zijn op dit gebied.
Voor de woonkamer zijn we nu opzoek naar een alternatief.
Dit moet in ieder geval bestaan uit 2 speakers, een subwoofer en een receiver om de componenten (TV, PS4 en Deezer via de telefoon/ipad) te verbinden

Ik zoek een?
We dachten een standaard 2.1 setje, nu ik me er verder in verdiep wordt het er niet duidelijker op 8)7
Maar een receiver, 2 kleine speakers en een subwoofer hebben we in ieder geval nodig.

Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Een recreiver Onkyo TX-SR333 zit ik nu aan te denken.
Wat betreft de speakers en sub, nog geen idee...
Alleen dat ze klein en zwart moeten zijn zodat ze op het tv meubel passen.

Het hoeft geen draadloze set combinatie te worden.

Wat is je budget?
Mijn vrouw heeft de Bose Cinemate 220 gehoord, deze vond ze erg mooi klinken en de opties om te schakelen van TV, PS4 en een app erg handig. De Bose Cinemate 220 kunnen we voor € 950 kopen,
Maximaal € 950 en dan moet ik helemaal klaar zijn...

Maar ik ben nu aan het kijken of ik iets kan vinden wat wellicht beter is en mogelijk goedkoper??

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hoofdzakelijk muziek luisteren via de deezer app en iphone zelf. Verder, geluid van de PS4 over de speakers en af en toe het geluid van de TV over de speakers afspelen. Maar hoofdzakelijk muziek vanaf iphone/ipad afspelen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Begonnen met een https://www.bose.nl/NL/nl/home-and-personal-audio/speakers/home-cinema/soundtouch-220-home-cinema-system/

Nu een zit ik te denken aan een http://tweakers.net/product/409767/onkyo-tx-sr333//

Speakers en subwoofer, heb nog geen flauw idee,

Begrijp ik dat voor de speakers we echt moeten gaan luisteren bij de speciaalzaken, maar een paar aanbevelingen van de kenners zou fijn zijn.

[ Voor 85% gewijzigd door Hpm op 30-10-2015 10:40 ]