Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DamirB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-11 11:51
Hallo,

Weten jullie misschien een goed programma om muziek vanaf een windows server naar een telefoon/ipad te streamen.

Ik heb nu plex en dat is fantastisch, mooie interface album art etc. maar dat je moet betalen om de app te activeren is echt (***).
.
Dus als iemand een programma weet dat gratis is en een mooie interace heeft hoor ik het graag,

Cheers!

• rvtk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 13:55
Als je zo blij bent met Plex kan je toch 5 dollar betalen?

• TjardE
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
SubSonic?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29

Cyphax

Moderator LNX
Je zou Ampache kunnen proberen in combinatie met een app op je Android. Ik heb wel redelijke ervraingen met Just Player op Android.

Saved by the buoyancy of citrus

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Je vind Plex fantastisch en mooi. Waarom ben je niet bereid om er € 4,33 voor te betalen?

[ Voor 5% gewijzigd door Dysmael op 29-10-2015 18:51 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:03

TheVMaster

Moderator WOS
DamirB schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:36:
Hallo,

Weten jullie misschien een goed programma om muziek vanaf een windows server naar een telefoon/ipad te streamen.

Ik heb nu plex en dat is fantastisch, mooie interface album art etc. maar dat je moet betalen om de app te activeren is echt (***).
.
Dus als iemand een programma weet dat gratis is en een mooie interace heeft hoor ik het graag,

Cheers!
Wat is er inderdaad mis om voor dat fantastische programma te betalen op je device?

• DamirB
TheVMaster schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:56:
[...]

Wat is er inderdaad mis om voor dat fantastische programma te betalen op je device?
Omdat ik heel veel verschillende apparaten heb die een andere apple id gebruiken. En anders moet ik meerdere keren voor plex betalen.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
DamirB schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:27:
[...]

Omdat ik heel veel verschillende apparaten heb die een andere apple id gebruiken. En anders moet ik meerdere keren voor plex betalen.
Dat valt wel mee volgens mij, je kunt ind e Store 'gewoon' op alle devices hetzelfde Apple ID gebruiken...terwijl je op de rest van het device een verschillend Apple ID gebruikt. Geen idee wat de max is, daarnaast heeft Apple ook zoiets als Family Sharing....waarmee je dus apps kunt delen met 6 familieleden geloof ik...

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Plex Pass? Of is Apple daarop uitgezonderd. Heb zelf de lifetime voor 75 dollar genomen, fantastisch programma wat ik dagelijks gebruik voor video dat wel.

• DamirB
TheVMaster schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:29:
[...]

Dat valt wel mee volgens mij, je kunt ind e Store 'gewoon' op alle devices hetzelfde Apple ID gebruiken...terwijl je op de rest van het device een verschillend Apple ID gebruikt. Geen idee wat de max is, daarnaast heeft Apple ook zoiets als Family Sharing....waarmee je dus apps kunt delen met 6 familieleden geloof ik...
Dat wist ik niet, dank voor de tip!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
DamirB schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:30:
[...]

Dat wist ik niet, dank voor de tip!
:+ We blijven toch Hollanders he....als je het maar één keer hoeft te kopen, dan gaan we er niet twee keer voor betalen. Daarbij is het toegestaan...je mag het maximaal op 5 devices gebruiken geloof ik. Met die familie sharing optie kunnen volgens mij dan 6 mensen het op 5 devices gebruiken, maar helemaal zeker weet ik dit niet. Misschien staat er wat meer op de Apple support pagina's?
Pagina: 1