Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Ik geef graag inzicht in de berichten die Lip mij heeft gestuurd. Deze waren ronduit onprofessioneel en kinderachtig. Naar mijn mening onderbouwen de berichten mijn beoordeling.
Ik ben het er niet mee eens dat ik selectief lees, in uw advertentie stond vermeld dat lager bieden als in: 40 euro inclusief verzendkosten geen zin heeft. Ik besloot dus 40 euro te bieden, niet lager dan uw minimum volgens uw advertentie.
Lip antwoord mij met dat ik al de zoveelste was met een dezelfde soort bericht, ik heb hem daarop gewezen dat de advertentie niet duidelijk genoeg was. Hij stuurde me daarop door naar iBood om daar maar 5 euro van af te pingelen. Hierna had ik geen interesse meer in deze advertentie.
Nadat ik een review heb geschreven over de communicatie besluit Lip mij nog een bericht er achterna te sturen dat ik een "kinderachtige drol" ben.
Ik ben van mening dat de review nog steeds correct is.
Wat stond er in mijn advertentie destijds, vraagprijs €40,-Hallo Lip,
Ik ben geïnterneerd in de playstation4 dualshock 4 controller. Ik ben bereid om hier 40 euro voor te bieden inclusief de verzendkosten.
Ik hoop snel van je te horen.
Groeten,
Pim
Bij verzendkosten stond : EXCLUSIEF
Jij besluit 40 euro te bieden inclusief de verzendkosten. €40,- MINUS verzendkosten @ €6,95 = €33,05
Conclusie grimethel heeft Mars moeite met lezen van advertenties en schuift de schuld graag naar een ander! Fijn zaken doen zo!

Thja, als je zelf begint met modder gooien door een beoordeling achter te laten ondanks dat er geen DEAL heeft plaats gevonden, kan je modder terug verwachten. Zo simpel is het. Ik heb trouwens meteen je eerste beoordeling achter gelaten op je profiel, uiteraard met dezelfde score.Nadat ik een review heb geschreven over de communicatie besluit Lip mij nog een bericht er achterna te sturen dat ik een "kinderachtige drol" ben.
[ Voor 94% gewijzigd door Lip op 30-10-2015 14:34 ]
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Beste Lip (lees drol),
Mij maakt het niet uit, ik heb op dit profiel nog niks verkocht, echter op een ander profiel wel. Val me hier zoveel lastig als je maar wilt, ik lig hier niet wakker van.
Zou je me niet meer lastig willen vallen drol?
Bij voorbaat dank
Sorry dat ik zo laat reageer, het is in eerste instantie niet de bedoeling om 1:1 communicatie hier op het forum te plaatsen. Mijn vraag is of je dat ook niet meer wilt doen, bij voorbaat dank!
Ik sta nog steeds achter mijn beoordeling en ik denk dat ik daar genoeg argumentatie voor heb.
Ik vind het zeer onvolwassen dat je nu mij volspamt met beoordelingen die hooguit kinderachtig en zelfs beledigend zijn. Ik zou dus graag zien dat deze verwijderd worden.
Edit: ik zie nu al dat je 5 beoordelingen achter hebt gelaten, dit is ook in strijd met de regels. Zou je dit niet meer willen doen lip?
Ik denk dat het de bedoeling is dat we hier samen uit komen, ik ben bereid te praten. Maar dan moet jij dat ook wel zijn, danwel op een volwassen en redelijke manier.
Ik hoor graag van je,
[ Voor 9% gewijzigd door grimethel op 01-11-2015 17:23 . Reden: Kleine toevoeging ]
Jou interesseren die regels ook niet.grimethel schreef op zondag 01 november 2015 @ 17:21:
Ik denk dat het de bedoeling is dat we hier samen uit komen, ik ben bereid te praten. Maar dan moet jij dat ook wel zijn, danwel op een volwassen en redelijke manier.
Ik hoor graag van je,
Een ander moet bloeden, OMDAT JIJ JE FUCKING ZIN NIET KRIJGT.
Dus, zak er lekker in. Met je CLONE account & het downvoten van mijn reviews.
[ Voor 66% gewijzigd door Lip op 01-11-2015 18:58 ]
Beste Lip,Lip schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:36:
Zie het tweede bericht, ik heb daar niets meer aan toe te voegen. Lezen kan je ook niet, anders had je wel geweten wat VRAAGPRIJS en EXCLUSIEF betekend
[...]
Jou interesseren die regels ook niet.
Een ander moet bloeden, OMDAT JIJ JE FUCKING ZIN NIET KRIJGT.
Dus, zak er lekker in. Met je CLONE account & het downvoten van mijn reviews.
Ik neem aan dat we hier als volwassen mensen hier uit kunnen komen en bij voorkeur zonder gescheld. Mijn review is niet gebaseerd op jou advertentie maar op de communicatie tussen ons twee. Ik vond de communicatie tussen ons dusdanig slecht dat ik je een onvoldoende heb gegeven. Ik doe dat zelf ook niet graag.
Maar als ik een normaal en redelijk bod doe voor jou object verwacht ik ook een normaal antwoord. Niet dat ik de zoveelste ben terwijl naar mijn mening de advertentie niet duidelijk was. Als je normaal antwoord had terug gestuurd was ik nog best bereid om de verzendkosten erbij te betalen, helaas is niet zo gegaan.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
1) De advertentie is helaas niet terug te vinden dus ik kan niet nagaan welke tekst er exact ingestaan heeft. Of dat dan incl of excl verzendkosten is doet er niet zo veel toe. Als iemand 40 euro incl biedt en het is te weinig, is het toch vrij eenvoudig om even een beschaafd mailtje terug te sturen met de melding dat het bod te weinig is. Om dan maar naar iBood te verwijzen is dan wel flauw.
2) Een review schrijven we pas als er een concrete poging tot transactie is geweest, dus wederzijds akkoord over het product, prijs en levering. Dat was er niet, dus is een review niet op zijn plaats.
3) In plaats van dat Lip gewoon even tot 10 telt en ons inseint over de review, vind hij het nodig om zelf aan de slag te gaan en diverse wraak reviews te schrijven en slechte beoordelingen te geven. In het verlengde van punt 2 laat Lip zich ook hier weer erg van z'n slechte kant zien. Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan waarom je zo'n kort lontje hebt?
Anyhow, geen van alle reviews zijn op zijn plaats, ik heb ze verwijderd en daarmee is de zaak gesloten.
[ Voor 8% gewijzigd door Microkid op 02-11-2015 16:41 ]
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dit topic is gesloten.
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.