Release Datum GBA

Pagina: 1
Acties:

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Topicstarter
Weet iemand de precieze releasedatum van de GBA?
Op nintendo.nl staat 22 juni, andere sites zeggen 21 juni en er zijn ook geruchten dat free record shop hem 21 juni al gaat verkopen.
Kan iemand mij vertellen wanneerie precies uitkomt en in welke winkels, ik wil hem nl zo snel mogelijk hebben :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zag een commercial op tv dat het vanaf vandaag te koop was.
Dus RENNEN! :P

Verwijderd

HE HE, officieel is 22 juni, sommige winkels verkopen het systeem zelf (GBA dus) en een paar spellen (Rayman en Pinobee ofzo) op 21 Juni, voor zover ik weet!

Neem eens een kijkje op GBAdome , daar staat meer over die "vervroegde release"!

Verwijderd

www.bartsmit.com zegt dat hij nu al te leveren is?

ik snap er ook niets meer van?

Verwijderd

bartsmit.com is oplichters. haat die shop zo erg :r

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 01:26

koornee

3!

misschein in een pre ordr online ofzo. meer hij ligt dus echt nog niet in de winkels.

iig vandaag nog niet, nog ff geduld dus.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 22:29 schreef Flipje_ het volgende:
www.bartsmit.com zegt dat hij nu al te leveren is?

ik snap er ook niets meer van?
Als je onderaan de pagina kijkt (voor bestellen etc) zie je dat ze hem 22 juni verwachten. Ook missen de meeste (leuke) spellen op de site!

Verwijderd

Hoe duur wordt ie en hoe duur worden de spellen?

Verwijderd

GBA 189,-
spellen tussen 99,- en 119,-

Verwijderd

f289,- zal je wel bedoelen, anders wil ik wel weten waar jij hem vandaan haalt :9

Verwijderd

|:( hehe, uit de Neckerman, ff uitknippen voor, beetje plakzooi en die 198,- naar mij toesturen ;)

En ik hem hem uit HongKong B-)

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 23:36 schreef CommDante het volgende:
GBA 189,-
spellen tussen 99,- en 119,-
dat is best wel een asociale prijs voor zulke spellen zeg :( mag wel een paar tientjes vanaf..

Verwijderd

En toen de SNES nieuw was vond iedereen 129 piek nomraal :? :? :?

Een chippie is nou eenmaal duurder dan een CD. Op zich krijg je meer waar voor je geld.

Maar uiteraard blijft het duur, waar je het ook mee vergelijkt (vooral CD's, want die maken ze voor een prakkie, PSX *hint* *hint*)!
Pagina: 1