Toon posts:

Wat moet ik hier voor bieden??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Perfect overclockbaar (in de bios) Moederboard Aopen AX6BC met nieuwste bios. Inclusief : . Loopt PERFECT op 750Mhz!! · 256Mb Sdram · Pentium III 650 SE Boxed · met drie koelventilatoren. · 1x Agp 4X · 5x PCI · 2x ISA · 2x USB · Intel 440i Chipset stabiel! · Dit alles is pas een half jaar oud, en werkend te zien!

Dit stond op Ibazar en het lijkt me wel wat, maar hoeveel is dit nou eigenlijk waard??

Verwijderd

350 piek denk ik

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-08 00:02

scorpionv

This space for rent

Niet meer dan 500 piek, voor dat geld heb je ook bijna een Duron 750 + MSI K7T Pro2 + 256 MB RAM.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

ik heb een PIII 667 Coppermine en een Asus P3V4X voor 250 piek gekocht

• Gambit
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53

Gambit

Ik zou hier inderdaad niet meer dan 300 voor bieden, maar er zullen er genoeg zijn die er meer voor gaan bieden.

If it is alive it can be killed

Verwijderd

Ik zou toch wel iets hoger schatten... 400 piek ongeveer.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Ja, ik denk ook zoiets ja, fl 400,- voor het hele setje, dat zou wel een mooie deal zijn.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ga gewoon afdingen omdat hij die pentium overklokt had >:)

Verwijderd

450 maximaal

Verwijderd

Hehehe, maar 400 voor een dergelijk systeem? Is dat inclusief monitor en eventuele behuizing? Wow dat lijkt mij erg goedkoop en had ik dat bod van 3000 zeker moeten accepteren voor mijn PIII 1 ghz met tft monitor en Geforce 2 gts (Gewoon dat verschrikkelijke aldi systeem maar dan met een 15"tft monitor) had ik nooit moeten kopen, heb ik er 2 |:( Pure stommiteit om je pinpas mee te nemen als je eventjes gaat kijken wat er allemaal in zit. (ik wist neit eens dat je er kon pinnen, tot sinds kort,want nu zit ik ermee opgescheept)

• -=KGK=-
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 15:45
400 lijkt mij wel weinig voor zo'n systeem.
Kijk maar eens op die veiling sites daar zie je P233 MMX p's voor die prijs gaan.

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

volgens mij is het geen systeem hoor, alleen proc en mobo :)

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 13:31 schreef tborgdorff het volgende:
volgens mij is het geen systeem hoor, alleen proc en mobo :)
en geheugen, maar dat is tegenwoordig zowat helemaal nix meer waard :)
Pagina: 1