Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-05 13:21

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Topicstarter
Voor ons werk hebben wij een camerasysteem welke een 10-tal camera's doet opnemen. Dit systeem (Konig SEC-DVR416) kunnen wij daarna via een interne website benaderen en dan ook bekijken. Hiervoor is een activex component nodig en ook internet explorer. In chrome of firefox hebben wij dit niet werkend gekregen zonder ietab maar dit was te onstabiel.

Sinds een aantal maanden gebruiken we echter windows 10 welke geen activex ondersteuning meer heeft. Doordat de huidige pc's allemaal upgrades zijn van windows 8 hebben we dat kunnen omzeilen en konden we toch de camera's bekijken.

Nu is het echter zo dat ik 1 van de systemen opnieuw moet installeren maar ik niet weer de hele upgrade procedure wil doen maar ineens windows 10.

Weet iemand misschien een manier om die streams rechtstreeks te kunnen bekijken of andere software waarmee ik dit wel zou kunnen doen? Ik heb al met fiddler en wireshark geprobeerd om de streams te onderscheppen maar mij is niet helemaal duidelijk waarnaar ik moet zoeken.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-05 21:16

pistole

Frutter

Update aan de leverancier vragen of anders een oudere versie van Windows in Hyper-V draaien?

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad. Ook: www.konigelectronic.com/en_us/55919760 zegt dat er mobile aps voor zijn. Misschien ook een Win10-app?
offtopic:
ActiveX nodig en volgens hun site moet ook UAC uit. En dat noemt zich beveiligingscamera? 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Topicstarter
pistole schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:57:
Update aan de leverancier vragen of anders een oudere versie van Windows in Hyper-V draaien?
Al gedaan en zij zeggen gewoon doodleuk dat er activex nodig is.
F_J_K schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:59:
Inderdaad. Ook: www.konigelectronic.com/en_us/55919760 zegt dat er mobile aps voor zijn. Misschien ook een Win10-app?
offtopic:
ActiveX nodig en volgens hun site moet ook UAC uit. En dat noemt zich beveiligingscamera? 8)7
Dit systeem is helaas voor mijn tijd gekocht en op zich werkt het ook prima behalve dat het niet fatsoenlijk werkt in windows 10. Ik heb er ook geen app van gevonden. Wel zijn er geloof ik ios apps van.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:35
Ik heb een zelfde recorder maar dan met 8 ingangen, ik gebruikte altijd een app op mijn ipad om de dvr te kunnen bekijken, aangezien het nakijken op de pc gewoonweg ruk is

Aseepro hd heette die app,

Ik ben kort geleden verhuist, en ga dit systeem niet meer inzetten, ik ga nu voor een ip-based oplossing (foscam cams+nvr)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Topicstarter
Bedankt voor de tip echter willen wij niet het hele systeem gaan omgooien omdat het niet te kijken is via een windows pc.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Topicstarter
Even een kleine schop.

Weet misschien iemand of er zoiets is als een hybride opname systeem? Dan is het mogelijk om de huidige analoge camera's te blijven gebruiken en over een jaar ofzo omgaan naar een ip camera versie. Dit zou het liefste met een hd erin moeten zijn voor opnames.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:35
tsja... dan zou je een nvr moeten kopen en de stream van je konig moeten inladen op de nvr

dan zou je op de nvr 1 camera kanaal moeten inkloppen die dus de stream van de konig oppikt of zoiets

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Pagina: 1