Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil redelijk zware games kunnen spelen op 1080p, zoals black ops 3, far cry 4 en misschien the witcher 3. Ook wil ik natuurlijk Office gebruiken en surfen op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem moet tussen de 700 en 750 euro kosten, mag natuurlijk ook goedkoper.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wilt nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb nog 2 trust speakertjes, een draadloze muis en toetsenbord van logitec en een IPS LCD 1080p scherm van lg
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD is een must, ook een skylake CPU is iets dat ik graag zou willen hebben, aangezien dat een stuk meer mogelijkheden geeft voor de toekomst ivm nieuwe socket. Ook ddr4 ram zou ik graag willen hebben, maar dat is niet een must
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een merk, ook kleuren maken mij niet zo veel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liegt wil ik geen fulltower kast, maar een iets als een medium kast, is gewoon iets handiger onder mijn bureua
Ga je overklokken?
Ik ga niet overcklocken als het niet hoeft, maar als het voor een game nodig zou zijn misschien de GPU iets overcklocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het zou fijn zijn als jullie me zouden kunnen helpen met bepaalde dingen als GPU, moederbord en kast. Dat zijn de dingen waar ik het meeste over twijfel.
Dit is wat ik tot nu toe bij elkaar gezocht heb:
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen!
Ik wil redelijk zware games kunnen spelen op 1080p, zoals black ops 3, far cry 4 en misschien the witcher 3. Ook wil ik natuurlijk Office gebruiken en surfen op het internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem moet tussen de 700 en 750 euro kosten, mag natuurlijk ook goedkoper.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wilt nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, ik heb nog 2 trust speakertjes, een draadloze muis en toetsenbord van logitec en een IPS LCD 1080p scherm van lg
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD is een must, ook een skylake CPU is iets dat ik graag zou willen hebben, aangezien dat een stuk meer mogelijkheden geeft voor de toekomst ivm nieuwe socket. Ook ddr4 ram zou ik graag willen hebben, maar dat is niet een must
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor een merk, ook kleuren maken mij niet zo veel uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liegt wil ik geen fulltower kast, maar een iets als een medium kast, is gewoon iets handiger onder mijn bureua
Ga je overklokken?
Ik ga niet overcklocken als het niet hoeft, maar als het voor een game nodig zou zijn misschien de GPU iets overcklocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het zou fijn zijn als jullie me zouden kunnen helpen met bepaalde dingen als GPU, moederbord en kast. Dat zijn de dingen waar ik het meeste over twijfel.
Dit is wat ik tot nu toe bij elkaar gezocht heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 207,95 | € 207,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 380 2GD5T OC | € 182,95 | € 182,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,90 | € 50,90 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-01 Red Led | € 50,63 | € 50,63 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury SSD 120GB | € 50,95 | € 50,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 707,23 | |
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen!