Hallo voor mij is het tijd voor een nieuw systeem, ik word helemaal leip van de traagheid en ik kan gta 5 niet spelen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem de gewone dagelijkse dingen kunnen doen en ik wil gta5 kunnen spelen op mijn widescreen 34 inch dellmonitor. ik heb verder geen wensen, alleen dat het gewoon snel is en gaat. dus meerdere programmas tegelijk, meerdere browsers op groot scherm. en usb 3.0
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een budget van max 1000 euro. ik ben bereid dat is zijn geheel uit te geven als dat betekent dat dat bovenstaande activiteiten gehaald kunnen worden
ik neem mee naar nieuwe systeem dell U3415w en samsung ssd 240gb en eventueel mijn 550w voeding?.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een snelle cpu en gpu en flink wat geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
heb geen merk voorkeuren maar heb altijd intel gehad is goed bevallen.
Ga je overklokken?
Als ik door overclocken geld kan besparen doe ik het, anders geen interesse
Wat verwacht je van ons?
advies mbt componenten keuze. ik heb de bestbuy guide overgenomen. want die valt binnen het budget. bereik ik met dit syteem wat ik wil? en is het geen overkill voor wat ik wil?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem de gewone dagelijkse dingen kunnen doen en ik wil gta5 kunnen spelen op mijn widescreen 34 inch dellmonitor. ik heb verder geen wensen, alleen dat het gewoon snel is en gaat. dus meerdere programmas tegelijk, meerdere browsers op groot scherm. en usb 3.0
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een budget van max 1000 euro. ik ben bereid dat is zijn geheel uit te geven als dat betekent dat dat bovenstaande activiteiten gehaald kunnen worden
ik neem mee naar nieuwe systeem dell U3415w en samsung ssd 240gb en eventueel mijn 550w voeding?.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een snelle cpu en gpu en flink wat geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
heb geen merk voorkeuren maar heb altijd intel gehad is goed bevallen.
Ga je overklokken?
Als ik door overclocken geld kan besparen doe ik het, anders geen interesse
Wat verwacht je van ons?
advies mbt componenten keuze. ik heb de bestbuy guide overgenomen. want die valt binnen het budget. bereik ik met dit syteem wat ik wil? en is het geen overkill voor wat ik wil?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 265,90 | € 265,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z170XP-SLI | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 355,10 | € 355,10 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Corsair RM550 | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 86,50 | € 86,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.098,25 | |
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2015 13:57 ]